Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faktiskt lite kortare än Daytona och Speedmaster Pro med sina 46.2mm.
Nu snackar vi!Oslagbar!
![]()
Riktigt bra den där!Oslagbar!
![]()
I någon av de tidiga recensionerna. Kan vara hoodinkee eller worn and wound.Ok. Visste inte det. Det är ju strålande nyheter. Var hittade du den infon någonstans?
I någon av de tidiga recensionerna. Kan vara hoodinkee eller worn and wound.
Tycker det låter som en bra storlek.
Jag hoppas det kommer en i roséguld på gummi, sjukt sugen på guldareingen av dem.... Hittade det du skrev i ablogtowatch. Är siffran korrekt så .....blir det nog fan ett köp lite längre fram
![]()
Haha! Två av tre eller nåtingen av dem.... Hittade det du skrev i ablogtowatch. Är siffran korrekt så .....blir det nog fan ett köp lite längre fram
![]()
Ingen konkret info om nymans, men privatpersoner får leverans om ca 2 veckor så beroende på hur många nymans/franks beställt hem så borde det finnas rätt snart..Någon som hade info om när man kan se en live på Nymans i sthlm?
Säljer säkert inte så bra, jag kan inte uttala mig om passform men rent spontant så är 38mm för litet för min smak.Verkar som att 38:an kommer att gå ur produktion enligt några nissar på Instagram och diverse forum..
![]()
Tråkigt, den är riktigt bra.Verkar som att 38:an kommer att gå ur produktion enligt några nissar på Instagram och diverse forum..
![]()
Den bärs faktiskt större.Säljer säkert inte så bra, jag kan inte uttala mig om passform men rent spontant så är 38mm för litet för min smak.
Den är fin på länk, har själv den på läder. Funderar om man skulle komplettera med det men kostar väl skjortan.Verkar som att 38:an kommer att gå ur produktion enligt några nissar på Instagram och diverse forum..
![]()
Är den död? Otroligt cool. Säg till när du tröttnat!Håller på att försöka sparka liv i den här.
![]()
Helt enig, en riktig fullträff till en klocka!Chronomaster 38mm - bästa moderna stålsportkronografen IMO
![]()
Mig veterligen är det de enda i sthlm? Berätta gärna vad som hände då jag själv är oerhört sugen på en zenith..Hej alla glada! Just förvärvat min första Zenith! Det roligaste med nya klockor förutom själva klockan är att man helt plötsligt får skäl att skriva i nya trådar! Lite frågor:
Någon som har koll på en trevlig Zenith AD i Sverige? Skulle vilja köpa ett nytt band – men Nymans och Franks i Stockholm tycks inte supersugna på en ny kund...
Någon som haft kontakt med Zeniths kundservice och har ett utlåtande om deras service?
Allt gott,
Andreas
Bild och modell!Hej alla glada! Just förvärvat min första Zenith! Det roligaste med nya klockor förutom själva klockan är att man helt plötsligt får skäl att skriva i nya trådar! Lite frågor:
Någon som har koll på en trevlig Zenith AD i Sverige? Skulle vilja köpa ett nytt band – men Nymans och Franks i Stockholm tycks inte supersugna på en ny kund...
Någon som haft kontakt med Zeniths kundservice och har ett utlåtande om deras service?
Allt gott,
Andreas