• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zenith-tråden

konkret

Cartier
2-Faktor
Oslagbar!

6454D089-6FDD-4F48-B992-D5F23EF018B3.png
 

DukeNukem

Omega
Som jag har hört har 38:an redan utgått och det finns endast fåtal kvar i lager. Jag har även hört att de längre inte får säljas.
 

AndreasP

Omega
Hej alla glada! Just förvärvat min första Zenith! Det roligaste med nya klockor förutom själva klockan är att man helt plötsligt får skäl att skriva i nya trådar! Lite frågor:

Någon som har koll på en trevlig Zenith AD i Sverige? Skulle vilja köpa ett nytt band – men Nymans och Franks i Stockholm tycks inte supersugna på en ny kund...
Någon som haft kontakt med Zeniths kundservice och har ett utlåtande om deras service?

Allt gott,
Andreas
 

Dj0

Omega
Hej alla glada! Just förvärvat min första Zenith! Det roligaste med nya klockor förutom själva klockan är att man helt plötsligt får skäl att skriva i nya trådar! Lite frågor:

Någon som har koll på en trevlig Zenith AD i Sverige? Skulle vilja köpa ett nytt band – men Nymans och Franks i Stockholm tycks inte supersugna på en ny kund...
Någon som haft kontakt med Zeniths kundservice och har ett utlåtande om deras service?

Allt gott,
Andreas
Mig veterligen är det de enda i sthlm? Berätta gärna vad som hände då jag själv är oerhört sugen på en zenith..
 

gronvit

Panerai
2-Faktor
Hej alla glada! Just förvärvat min första Zenith! Det roligaste med nya klockor förutom själva klockan är att man helt plötsligt får skäl att skriva i nya trådar! Lite frågor:

Någon som har koll på en trevlig Zenith AD i Sverige? Skulle vilja köpa ett nytt band – men Nymans och Franks i Stockholm tycks inte supersugna på en ny kund...
Någon som haft kontakt med Zeniths kundservice och har ett utlåtande om deras service?

Allt gott,
Andreas
Bild och modell!

Har handlat både länkar och klockor på Franks, tycker alltid de varit bra.
 
Topp