Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt fin. Varför sålda jag den?…..Varit Zenith-lös ett tag sedan jag sålde min Elite Ultra Thin, men nu är jag äntligen tillbaka! Har köpt tillbaka den första Zenithen jag ägde, en El Primero Rainbow
![]()
Såg bilden före texten och tänkte just, har han inte ägt en sådan förut?Varit Zenith-lös ett tag sedan jag sålde min Elite Ultra Thin, men nu är jag äntligen tillbaka! Har köpt tillbaka den första Zenithen jag ägde, en El Primero Rainbow
![]()
Helt rätt, uppmärksamt av dig. Ägde den i början av mitt klockintresse (1,5 år sedan) men sålde den väldigt snabbt. Sedan dess har jag fått upp ögonen mer för vintage och även för Zenith som märke, så när jag fick möjlighet att köpa tillbaka den så tog jag chansenSåg bilden före texten och tänkte just, har han inte ägt en sådan förut?
Är det första återköpet?
Fin är den iaf!
Den var ju ascool! Grattis till fint återköpVarit Zenith-lös ett tag sedan jag sålde min Elite Ultra Thin, men nu är jag äntligen tillbaka! Har köpt tillbaka den första Zenithen jag ägde, en El Primero Rainbow
![]()
Det är någonting med den klockan som väcker någon form av genuin glädje hos migDagens klocka, såklart
![]()
Kul att höra, tycker själv att färgerna med blått och guld lirar riktigt bra tillsammansDet är någonting med den klockan som väcker någon form av genuin glädje hos mig![]()
Håller helt med! Blev sugen att leta en med guld nuKul att höra, tycker själv att färgerna med blått och guld lirar riktigt bra tillsammans![]()
Alltså en sådan här:Jag har börjat snegla på en Zenith chronomaster original. Är den någon härinne som äger en som kan bjuda på lite bilder, uppfattning om hur de upplevs etc.etc. Hur är tillgången på dem nya? Går det gå in och bara köpa en? Är det Stockholm som gäller? Känns lite drygt när man bor långt ifrån hufvudstaden. Många frågor!
Riktigt fina, gillade speciellt den nedre med ljusblåa subdials också. Dock känns det ju lite som att detta släpp endast sker pga nuvarande ”Tiffany-hypen”, där allt ljusblått benämns som Tiffany numeraNytt från Zenith.
![]()
![]()
Var hittar du dessa? Hittar den inte på deras insta eller hemsidan?Nytt från Zenith.
![]()
![]()
Var hittar du dessa? Hittar den inte på deras insta eller hemsidan?
Inte alls dumma, även de nya chronomaster open som släpptes i veckan var riktigt trevliga. Tycker Zenith gått från klarhet till klarhet med sina nyare släpp, förutom revival som jag inte var något större fan av.Nytt från Zenith.
![]()
![]()
Saknar tiden då Zenith var sanna sin egna designfilosofi.Nytt från Zenith.
![]()
![]()
Saknar tiden då Zenith var sanna sin egna designfilosofi.
LiteMan får lite Daytona i platina-vibbar.
Den är så bra den där, grattis!Då har man precis hämtat denna pärlan![]()
Stort tack , är otroligt nöjd.Den är så bra den där, grattis!
- DrömklockaHärlig måndag med knack på dörren & paket överlämnat…
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kul! Spännande att pröva denna rackare - Chronomaster Revival - El Primero A385. Wristshot i vårsolen också
![]()