• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Bara för att det är nyår så kan jag bjuda på en OT bild (hoppas på att inte bli utesluten från gruppen) :)

IMG_1365a.JPG
Så fin!
 
Den trion på första bilden e inte å leka med! Jävlar, allt man behöver i klockväg ju😲😊👍
Må faktisk holde med om det även om Paneraien tyvärr ble solgt for en stund siden. Tre veldig bra klokker som funker til alt. Speedyn og Explorern er fortsatt kvar dock så forsöker finne er bra erstatter til Paneraien. Alternativene nå er en Glashütte PanoMaticLunar eller en Hublot Classic Fusion (blå keramisk eller titan),men klarer ikke helt å bestemme meg 😩
 
Jag har ett visst intresse av att införskaffa mig en Omega Speedmaster Hesalit, men om jag har förstått informationen korrekt så kommer där släppas en ny Speedmaster-modell under början av 2021? Då är min fråga om det är värt att vänta på den nya modellen eller det är lika bra att slå till på den nuvarande?

Jag förstår att frågan kommer bli subjektivt besvarad men det är lite det jag är ute efter för att veta hur ni tänker :)

Härlig tråd!
 
Jag har ett visst intresse av att införskaffa mig en Omega Speedmaster Hesalit, men om jag har förstått informationen korrekt så kommer där släppas en ny Speedmaster-modell under början av 2021? Då är min fråga om det är värt att vänta på den nya modellen eller det är lika bra att slå till på den nuvarande?

Jag förstår att frågan kommer bli subjektivt besvarad men det är lite det jag är ute efter för att veta hur ni tänker :)

Härlig tråd!
Om man ska vänta in den nya modellen eller ej beror nog mest på hur mycket man uppskattar uppdateringarna som gjorts. Det finns en genomgång av den nya modellen några sidor bak i tråden men skillnaderna syns bland annat i ny design på länken och DON-bezel.

@Bjornj skrev i tråden häromdagen att listpris på den nya modellen kommer att bli 67k. I så fall finns det ju lite pengar att spara om man inte tycker om förändringarna som gjorts till den nya modellen :)

Oavsett vilken är Speedyn en mycket trevlig klocka!
 
Om man ska vänta in den nya modellen eller ej beror nog mest på hur mycket man uppskattar uppdateringarna som gjorts. Det finns en genomgång av den nya modellen några sidor bak i tråden men skillnaderna syns bland annat i ny design på länken och DON-bezel.

@Bjornj skrev i tråden häromdagen att listpris på den nya modellen kommer att bli 67k. I så fall finns det ju lite pengar att spara om man inte tycker om förändringarna som gjorts till den nya modellen :)

Oavsett vilken är Speedyn en mycket trevlig klocka!

Tack för svar :)
 
Någon som använder följande länk och kan dela med sig av lite bilder?
 
Någon som använder följande länk och kan dela med sig av lite bilder?
@Derix kanske kan bidra? :)
 
Någon som använder följande länk och kan dela med sig av lite bilder?
Jag har den på båda mina Speedmasters. Mycket nöjd!
81CE07B2-6461-42F2-84AE-36064140C7DB.jpeg

D2B4918F-9593-4AFF-81D1-5BF0C6211E95.jpeg
27DB6730-5E1F-419F-B5DF-73985A75AEA8.jpeg
AAD7674B-4A1C-49C9-ABB3-43AA67BFAFF0.jpeg
 
Tillbaka
Topp