Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya länken kan vara den skönaste jag haft, gillar den verkligen
Köpte klockan från ad i frankrike som jag handlat en del från. Alltså jag köpte inte länken löst om du tänkte detFår man fråga var du köpte det ?
Aha, då förstår jag! Jag trodde nämligen du hade fått tag på den löst. Tack för svar iaf!Köpte klockan från ad i frankrike som jag handlat en del från. Alltså jag köpte inte länken löst om du tänkte det
Ha en bra Speedytuesday allesammans
Min banner är fortfarande grön iaf!
Tänker förstås på din grymma OWG-march insats
Nu har jag äntligen fått mitt band! Känns riktigt nice, lite styvt men blir nog bra när jag gått in det
Toppen fint. Fler bilderNu har jag äntligen fått mitt band! Känns riktigt nice, lite styvt men blir nog bra när jag gått in det
Så snyggt Fungerar det bra med Omegas viklås?
Ja det tycker jag, verkar sitta stabilt. Dessa band ska ju vara gjorde för Omegas viklås så hade blivit förvånad annars Har dock aldrig provat låset med OEM-band så har inget att jämföra medSå snyggt Fungerar det bra med Omegas viklås?
Jag har ett original band med Omega viklås. Tycker det fasta delen av bandet är lite för lång så viklåset sitter lite på sniskan men annars är det helt okej. Beställde ett nytt band från ABP som jag ska ha till FOIS.en. Blev inte lättare att vänta när jag såg dittJa det tycker jag, verkar sitta stabilt. Dessa band ska ju vara gjorde för Omegas viklås så hade blivit förvånad annars Har dock aldrig provat låset med OEM-band så har inget att jämföra med