• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Kamrater,
Speedy up!
image.jpg

(I solen ser man hur repigt glaset är!)
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Min Speedy var precis inne på helservice. Jag märkte dock nyss att om jag håller vid bandhornen och skakar den upp och ner lite så känner och hör man att det glappar endel. Håller jag i kronan och gör likadant så är det inget glapp. Nåt jag borde gå tillbaka och påpeka? Kör ju tyvärr 50th jubilee versionen så det skiljer väl sig i urverk men hoppas nån kan ge nåt svar.
image.jpeg
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Min Speedy var precis inne på helservice. Jag märkte dock nyss att om jag håller vid bandhornen och skakar den upp och ner lite så känner och hör man att det glappar endel. Håller jag i kronan och gör likadant så är det inget glapp. Nåt jag borde gå tillbaka och påpeka? Kör ju tyvärr 50th jubilee versionen så det skiljer väl sig i urverk men hoppas nån kan ge nåt svar.
image.jpeg
Snygg modell!

Jag hade nog gått tillbaks och påpekat det. Bättre att göra det nu direkt än att du ska störa dig en längre tid och sen gå tillbaks då.
 
Äntligen, äntligen kan man vara med och bidra till denna härliga tråd. Här kommer första bilden på den nya speedmastern. :)
Något mörk bild på själva klockan, men en utsikt över ett soligt (och lite suddigt) Köpenhamn är en bakgrund man tyvärr inte har varje tisdag!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    60.9 KB · Visningar: 44
Topp