Riktigt fin! Men 862 lax…
Ska bli intressant att se vart 60th anniversary modellen hamnar i pris nu när man släppte denna! Skulle ej förvåna mig om den skenar iväg som enda vettiga stål-alternativ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin! Men 862 lax…
Vilken härlig karaktär på den pjäsenTrevlig ST på er!
Tackar! Är väldigt nöjd med patinan om jag får säga det själv. I rätt ljus och vinkel kan man ana bruna toner i urtavlan, vi får se vad framtiden har att erbjudaVilken härlig karaktär på den pjäsen
Trevlig tisdag på er!
Ifall ni missat nya släppet av kaliber 321 se nedan!
Hands-On With The New Omega Speedmaster Calibre 321 In Canopus Gold (Video and Live Pictures)
✓ The latest from Omega for 2022 ✓ The Speedmaster Calibre 321 in Canopus Gold. ✓ Check out this 65th-anniversary celebratory Speedmaster! ✓www.fratellowatches.com
Ja onekligen ett saftigt listpris men ett släpp av den i stål vore coolt och förmodligen lite billigare.Vad ska man säga? Koolt med onyxtavlan faktiskt men priset? 81k USD? Det måste väl nästan vara det dyraste listpriset på en klocka någonsin som inte har någon komplikation eller strössel från nån av dom vanliga tillverkarna samt att den inte verkar vara nån limited edition eller något…
Den var ju i och för sig med Scott Carpenter i Mercury 7 runt jorden, första Speedmastern i rymdprogrammet var väl med Walter Schirra i Mercury 8Tar ett telefonmöte och promenerar
Hahaha, felpostat ju... skulle ju vara i vad gör du och din klocka just nu.Den var ju i och för sig med Scott Carpenter i Mercury 7 runt jorden, första Speedmastern i rymdprogrammet var väl med Walter Schirra i Mercury 8
Var det denna du menade? Finns i Jönköping, provade hos https://engstromsurmakeri.se/ Mycket trevligt besök.Tack för tipset, givetvis är ju andrahandsvärde en faktor i det hela, så det får ställas mot design och känsla för det är ju vad det kokar ner till i slutändan. Har jag tur kanske någon begagnad faller i smaken med
Stort tack! Japp jag får åtminstone testa någon likvärdig storlek innan köp tänker ja.
Grymt, stort tack för bilderna och informationen, bor själv i Linköping så får kanske ta en roadtrip ner ser ja.Var det denna du menade? Finns i Jönköping, provade hos https://engstromsurmakeri.se/ Mycket trevligt besök.
Jmf med min speedy pro
1957:an är klart större, den bygger betydligt på höjden då boettlocket är platt safirglas. Vilket på mig inte sjunker in så som boettlocket på en Pro gör. Positivt överraskad av krämfärgade lumen och jag gillade stålringen. Min handled är 17,5cm.
Det var så lite!Grymt, stort tack för bilderna och informationen, bor själv i Linköping så får kanske ta en roadtrip ner ser ja.
Även om det är med stålarmband jag avser så får man ju fortfarande känslan av storleken med läderarmbandet.
ser ut att vara i väldigt bra skick, utan attt detaljstudera bilderna. Slutar på 75 000usd kanske?Oj, oj, oj, man ska kanske sälja av en del och buda hem den här skönheten
För folk med mer på klockkontot än vad jag har så finns den här:
Omega Tribute to Apollo XI Gold Speedmaster BA 145.022
loupethis.com
Den finns ju typ i stål redan? Eller är det tavlan du menar?Ja onekligen ett saftigt listpris men ett släpp av den i stål vore coolt och förmodligen lite billigare.
Ja de som finns idag i stål är väl endast med kaliber 1861? det jag menar är en i stål med kaliber 321 likt "Ed White" modellen.Den finns ju typ i stål redan? Eller är det tavlan du menar?
Du menar en sånhärJa de som finns idag i stål är väl endast med kaliber 1861? det jag menar är en i stål med kaliber 321 likt "Ed White" modellen.
Ja men precis sådär jag menar! hur går det med avplastningenDu menar en sånhär
Jodå plasten är avlägsnad från klockanJa men precis sådär jag menar! hur går det med avplastningen
grymt fint! Stort grattis till den.Jodå plasten är avlägsnad från klockan
Tack.. Jag är otroligt nöjd. Omega har verkligen lyckat med allt på klockan. Safiglaset ser nästan ut som ett plexi. Uppdraget är silkeslent. Klockan ger ett vintage intryck. Absolut en klocka som blir kvar i många år. ( som alla andra klockor jag köpt de senaste 30 åren)grymt fint! Stort grattis till den.
Snyggt avplastat den är verkligen otroligt fin, grattis!Jodå plasten är avlägsnad från klockan
Den är grym men jag kan inte fatta varför de inte förärar den med ett plexiTack.. Jag är otroligt nöjd. Omega har verkligen lyckat med allt på klockan. Safiglaset ser nästan ut som ett plexi. Uppdraget är silkeslent. Klockan ger ett vintage intryck. Absolut en klocka som blir kvar i många år. ( som alla andra klockor jag köpt de senaste 30 åren)