Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst Nato, vad är det för märke?Blev ett byte nu på kvällen till Speedmastern. Trevlig ST!
Schysst Nato, vad är det för märke?
Hade gärna sluppit datumfönster.Riktigt ball!
Blev lite vintage-inspirerad till min .005:a. Någon som har tips på liknande band?
Servade min .005:a på Sjöbackens Ur i Malmö 2022…bra bemötande och måna om kunden. Dock håller de på att stänga ner sin butik i Malmö men den Omega auktoriserade verkstaden i Lund lever kvar som en del av urteknik.se, se nedan.Skulle precis skruva upp min speedmaster. Det "klickade" till, inte särskilt högt, och nu går den inte alls. Gissar att något hände med fjädern.
Tio år gammal, utan service, så var kanske inte helt oväntat att något skulle hända.
Var i södra Sverige lämnar jag bäst in den? Har tidigare pratat med Rydbergs Ur i Helsingborg, som avrådde mig från att serva innan något hände som gjorde att det behövdes. De servade inte själva utan skickade allt till Schweiz. Är det bästa alternativet, eller finns det något auktoriserad som servar själv?
Väldigt snyggt! En Speedmaster passar verkligen på alla typer av band.Missade tisdagen, men idag får Speedmastern hänga med.
Bra förslag, tack! Ska kontakta dem, men hur var prisnivån? Omegas egen service verkar kosta 12400kr, om det inte behövs några specialdelar.Servade min .005:a på Sjöbackens Ur i Malmö 2022…bra bemötande och måna om kunden. Dock håller de på att stänga ner sin butik i Malmö men den Omega auktoriserade verkstaden i Lund lever kvar som en del av urteknik.se, se nedan.
HUR i Halmstad är fantastiskt duktigaSkulle precis skruva upp min speedmaster. Det "klickade" till, inte särskilt högt, och nu går den inte alls. Gissar att något hände med fjädern.
Tio år gammal, utan service, så var kanske inte helt oväntat att något skulle hända.
Var i södra Sverige lämnar jag bäst in den? Har tidigare pratat med Rydbergs Ur i Helsingborg, som avrådde mig från att serva innan något hände som gjorde att det behövdes. De servade inte själva utan skickade allt till Schweiz. Är det bästa alternativet, eller finns det något auktoriserad som servar själv?
Har för mig att jag betalade 7700:- inkl allt…men som sagt var 2022.Bra förslag, tack! Ska kontakta dem, men hur var prisnivån? Omegas egen service verkar kosta 12400kr, om det inte behövs några specialdelar.