Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det va ju det dummaste du sagt idag (igår) ialla fall!!Jag vet inte hur era tankegångar går men jag lurar på om jag ändå inte ska ta på mig en speedy imorgon?
Gillar natot! Snyggt
Kamrater,
You know what to do,
SPEEDY UP!
Välkommen in i värmen!Första tisdagen.
Riktigt snygg! Vad är det för ref? Är jag helt ute och cyklar om jag gissar på 105.012?
3552.59.00CEO watch
Ref???
Speedyvänner.
Jag har idag fattat det tuffa beslutet att låta Speedyn gå, som del i en affär.
Jag kommer inte finnas vid eran sida i morgon. Stort tack för tiden jag fick tillbringa med er i den mysigaste tråden.
Klart slut
JohnZ
Men vad är det jag hör? Ska vi behöva ha sorg i tråden imorgon.
Vi har förlorat en kamrat.
Tråkigt att du lämnar oss, men snart kommer du inse att saknaden är för stor och skaffa en speedy igen. Det är bara en tidsfråga.
Då väntar vi här med öppna armar
Warum? Trodde den satt säkert!
Har någon kidnappat frugan och begärt klockan i lösen?
Du är nog snart tillbaka tror jag!
Hoppas att du bytte till dig något jävligt bra.
Han har väl förmodligen blivit drabbad av Rolex-sjukan misstänker jag.
Går väl att köpa Rolex utan att speedyn måste stryka på foten? Man blir ju upprörd.
Men va? Vad ledsen jag blir kapten
I'm Back!
Livet utan Speedyn var inget liv. Jag lyckades köpa tillbaka den innan det var för sent. Alla värmande poster igår samt alla underbara bilder idag gjorde allt annat omöjligt. Nu ska länken av och ett skönt band på sen ska jag njuta järnet resten av tisdagen
Jag älskar min speedy, er och den här tråden!
Haha, underbart!I'm Back!
Livet utan Speedyn var inget liv. Jag lyckades köpa tillbaka den innan det var för sent. Alla värmande poster igår samt alla underbara bilder idag gjorde allt annat omöjligt. Nu ska länken av och ett skönt band på sen ska jag njuta järnet resten av tisdagen
Det var ruggigt nära ögat att den gick förlorad. Låg ute på blocket med okända som ryckte i den. Mardröm!Har varit så nära på att flippa den de senaste veckorna men det går bara inte.. Får helt enkelt spara lite hårdare till det jag vill köpa istället. SPEEDY TEH F*CK UP!
Nu på mesh. Sinnes.
I'm Back!
Jag vacklade. Föll till och med men reste mig på 9 och köpte tillbaka den. Nu på @rogart-63 läder med en iskall öl på bordet börjar det sjunka in hur nära det var att den gick mig förlorad. Tack till dig och övriga Speedfreaks som fick mig att återfå sansenMen va? Vad ledsen jag blir kapten
Glömde ju bilden...Jag vacklade. Föll till och med men reste mig på 9 och köpte tillbaka den. Nu på @rogart-63 läder med en iskall öl på bordet börjar det sjunka in hur nära det var att den gick mig förlorad. Tack till dig och övriga Speedfreaks som fick mig att återfå sansen
I'm Back!
Vi har saknat vår Kapten men nu är allt som det ska på skutan igen!I'm Back!
I'm Back!