• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Härlig eftermiddag idag!! Blir sammalika på vänsterarmen imorrn!! Ses då!!
image.jpeg
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Men vad är det jag hör? Ska vi behöva ha sorg i tråden imorgon. :(


Vi har förlorat en kamrat.

Tråkigt att du lämnar oss, men snart kommer du inse att saknaden är för stor och skaffa en speedy igen. Det är bara en tidsfråga.
Då väntar vi här med öppna armar :)

Warum? Trodde den satt säkert! :eek:

Har någon kidnappat frugan och begärt klockan i lösen? ;)

Du är nog snart tillbaka tror jag! :)

Hoppas att du bytte till dig något jävligt bra.

Han har väl förmodligen blivit drabbad av Rolex-sjukan misstänker jag. :)

Går väl att köpa Rolex utan att speedyn måste stryka på foten? Man blir ju upprörd. :mad:

Vi kommer sakna dig imorgon @JohnZ. Hoppas du tittar in i tråden ibland ändå :)

image.jpeg

Men va? Vad ledsen jag blir kapten :(

I'm Back!:woot:
Livet utan Speedyn var inget liv. Jag lyckades köpa tillbaka den innan det var för sent. Alla värmande poster igår samt alla underbara bilder idag gjorde allt annat omöjligt. Nu ska länken av och ett skönt band på sen ska jag njuta järnet resten av tisdagen:):):)
Jag älskar min speedy, er och den här tråden!
image.jpeg
 

Guden

Cartier
I'm Back!:woot:
Livet utan Speedyn var inget liv. Jag lyckades köpa tillbaka den innan det var för sent. Alla värmande poster igår samt alla underbara bilder idag gjorde allt annat omöjligt. Nu ska länken av och ett skönt band på sen ska jag njuta järnet resten av tisdagen:):):)
Jag älskar min speedy, er och den här tråden!
image.jpeg
Haha, underbart!
Har varit frånvarande ett tag.. Så läser jag din föregående post och blev ledsen (besviken). Sen kommer det här inlägget. ;)
 

Nic

Rolex
2-Faktor
I'm Back!:woot:
Livet utan Speedyn var inget liv. Jag lyckades köpa tillbaka den innan det var för sent. Alla värmande poster igår samt alla underbara bilder idag gjorde allt annat omöjligt. Nu ska länken av och ett skönt band på sen ska jag njuta järnet resten av tisdagen:):):)
Jag älskar min speedy, er och den här tråden!
image.jpeg
Vi har saknat vår Kapten men nu är allt som det ska på skutan igen! :happyhappy:
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
I'm Back!:woot:
Livet utan Speedyn var inget liv. Jag lyckades köpa tillbaka den innan det var för sent. Alla värmande poster igår samt alla underbara bilder idag gjorde allt annat omöjligt. Nu ska länken av och ett skönt band på sen ska jag njuta järnet resten av tisdagen:):):)
Jag älskar min speedy, er och den här tråden!
image.jpeg

Inte för att va den... Men "I told you so!";)

Väldigt skönt att du återfick medvetandet, insåg vad som höll på att hända och lyckades avvärja katastrofen.

Kul att du är tillbaka, och få inte för dig nått sådär dumt igen!
 
Topp