Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som OEM alligator.Vad är det där för band? Gotta have it.
Tar foton med mobilen precis som du. Har en HTC-lur med drygt 4 år på nacken så det blir vad det blir.
Levt med speedyn i några månader nu. Ett rent nöje.
(Förresten, hur tar ni era bilder och hur laddar ni upp dem? Bilden ser bra ut i min iPhone 6 men när den laddas upp här blir det kasst)
Det är crocoband från omega, riktigt nöjd med denVad är det där för band? Gotta have it.
Japp! Lite blinging och modern på länk, retro på läder, avskalad på nato, dressad på finare svart läder.Andra veckan, nu på läder. Gillar hur retrolooken framhävs.
Väntar med spänning!!om allt går i lås så ska jag hinna med att göra comeback här ikväll
Dax igen.om allt går i lås så ska jag hinna med att göra comeback här ikväll
Såja!!Äntligen är min panda här!
Då väntar vi här med öppna armarDen här tråden är farlig! Blir grymt sugen på en Speedy, tyvärr står lite annat i vägen för tillfället men en vacker dag...
Tack! Känns tryggtDå väntar vi här med öppna armar
Tyvärr inte jag. Tycker dock jag ofta stöter på speedys sedan jag köpte min. Var på en sommarfest i början på Augusti. Stötte då på 2 st speedys hos gästerna varav den vänstra på bilden var modellen med safir och display caseback. Underbart o titta på urverket genom glaset, tyvärr ingen bild på det. Obs,Såg en Speedmaster på tvärbanan (spårvagn i Stockholm) idag. Typ 2a gången jag ser en i det vilda..
Just för att det är tisdag så börjar man ju undra om det va någon här? Kan också bara vara en ren slump.
Någon som känner igen sig med att åkt tvärbanan idag (tisdag) vid 17 tiden?
Japp det blev en mysig deal ikvällDax igen.
Väntan är överVäntar med spänning!!
Tjusigt! Se till att behålla den där ett tag nu.Så fick man fira Speedy Tisdag iaf!
Tackar!Tjusigt! Se till att behålla den där ett tag nu.
Tjusigt!Så fick man fira Speedy Tisdag iaf!
Välkommen tillbaka in i värmen!Väntan är över