Magnusr703
Basic
Tisdag och flygdag. Dubbelt upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas inte det smeknamnet tar sigGodnatt speedos!
Känner att jag tror igång en trend här..Vaf*n, glömde ju ladda upp bilden i Tisdags .
Nåja.
Kände mig som en riktig rebel då jag lät länken vara kvar, istället för att byta till brunt läderband. Amazing.
Haha yepp, det är varken första eller andra gången det händer..Känner att jag tror igång en trend här..
Snygga skor!
Tjena! Jag tänkte ta steget in i speedyvärlden men har lite svårt att bestämma mig för vilken. Har två kandidater: en ref 3573 servad för ett par år sedan eller en 005 ny ish.
Vad är era allmänna uppfattningar om dessa?
Yes Aight! Men lägger man dessa två bredvid varandra så ser man ingen skillnad? Utom glaset dvsRent spontant skulle jag säga 005 (vilken jag själv har), men skulle ljuga om jag sa att jag aldrig lockas av att kunna se det dekorerade 1863-verket.
Dock rätt trist med safirglas på framsidan som 3573 har, så skulle kanske gått efter en 3572 (hesalit fram och safir bak) i så fall
3573 och 005 eller 3573 och 3572?Yes Aight! Men lägger man dessa två bredvid varandra så ser man ingen skillnad? Utom glaset dvs
Kör på den med med safirglas.Tjena! Jag tänkte ta steget in i speedyvärlden men har lite svårt att bestämma mig för vilken. Har två kandidater: en ref 3573 servad för ett par år sedan eller en 005 ny ish.
Vad är era allmänna uppfattningar om dessa?
3573 och 005 tänkte jag på3573 och 005 eller 3573 och 3572?
Valde själv 005 och ångrar det inte en sekund!3573 och 005 tänkte jag på
Inte så vitt jag vet, men någon annan kanske vet. Boxen skiljer ju en hel del dock =)3573 och 005 tänkte jag på
Bowie - Blue Jean känns som en passande låt för dig och pajen!Stod och lysande på David Bowie idag
Och kollade ner på armen och fick en känsla av allt denna klock varit med om. Inte just min men ni fattar.
Extra kul att jag har Gemini 4 tavlan för att uppmärksamma första (amerikanska) rymdpromenaden passande nog!
Haha... iofsBowie - Blue Jean känns som en passande låt för dig och pajen!
Boxen och glaset alltsåInte så vitt jag vet, men någon annan kanske vet. Boxen skiljer ju en hel del dock =)
Såg den där i butik och den såg grym ut . GrattisTrodde faktiskt inte jag skulle äga nån limiterad omega. Brukar ju ofta kännas lite ostigt. Men sen fick jag syn på denna. Så nu kan jag posta i speedmaster tråden
Enligt personal på Rob E finns inte halvlänkar. Hon verkade dock knappt veta vad en halvlänk var. Men hon frågade en kollega också som sa samma sak. Fan va mycket fina klockor det fanns!Visst har du nyaste refen (stora lådan ref)? Om ni hittar en passande halvlänk så får du gärna upplysa mig om det. Föredrar länk framför andra alternativ men så som länken är nu kan jag inte använda den så som jag vill.