Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör på, du kommer inte ångra dig!Så jäkla mysig.. nära köp nu!
Så jäkla mysig.. nära köp nu!
Läckert, matchar bra tycker jagEn Legend på rally. Vad tycks?
Bara att köpa! Man blir lika glad varje gång man sätter den på armen!Så jäkla mysig.. nära köp nu!
Välkommen in i värmenTrodde faktiskt inte jag skulle äga nån limiterad omega. Brukar ju ofta kännas lite ostigt. Men sen fick jag syn på denna. Så nu kan jag posta i speedmaster tråden
Jag har använt autosol med lyckat resultat på plexi, kanske fungerar på hesalit också?Vad använder ni för att polera hesalitglaset? Blir ju ganska snabbt ganska mycket microrepor. Inget jag tänker göra innan det verkligen stör, men bra att veta tills det är dags.
Riktigt snyggt! Vad fick du ge för det? Var det med Clasp eller bara bandet?Precis monterat ett NOS Omega 20mm Honey Brown Alligator Strap 98000063L
Vad tycks???
Precis monterat ett NOS Omega 20mm Honey Brown Alligator Strap 98000063L
Vad tycks???
Gav 1800:- på Chrono24 utan deployant claspRiktigt snyggt! Vad fick du ge för det? Var det med Clasp eller bara bandet?
Jag kör med polywatch. Går att köpa av herr @Josef B här på forumet. Funkar utmärkt!Vad använder ni för att polera hesalitglaset? Blir ju ganska snabbt ganska mycket microrepor. Inget jag tänker göra innan det verkligen stör, men bra att veta tills det är dags.
Galet snyggt. Är bandet avsett för deployant clasp?Precis monterat ett NOS Omega 20mm Honey Brown Alligator Strap 98000063L
Vad tycks???
Perfekt, tackar. Då kan man passa på att ta hem några nato samtidigt också
Yes, det är för deployant!Galet snyggt. Är bandet avsett för deployant clasp?
Precis monterat ett NOS Omega 20mm Honey Brown Alligator Strap 98000063L
Vad tycks???
Vet hur det känns, min påbörjar sin sjunde vecka hos urmakaren nu..Äntligen fått tillbaka min Speedy, två veckor hos urmakaren kändes som en evighet.
Tungt =/Vet hur det känns, min påbörjar sin sjunde vecka hos urmakaren nu..