• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Äntligen, första Speedy Tuesday med min ST LE :) Hämtade ut den hos Rob E i lördags, var säker på att jag var siste person som fått den men tydligen så är det fortfarande folk som väntar på sin...
IMG_1390.jpg
IMG_1392.jpg

Äntligen, första Speedy Tuesday med min ST LE :) Hämtade ut den hos Rob E i lördags, var säker på att jag var siste person som fått den men tydligen så är det fortfarande folk som väntar på sin...
IMG_1390.jpg
IMG_1392.jpg

Mmm...jag var snäppet efter dig på Rob E. SMS:et kom i fredags och jag hämtade skönheten efter 314 dagars väntan. Värt varje dag måste jag säga. Den är grym.
21AA765F-4FEC-452C-A973-CB5A0C8C7768.jpeg

Jag önskar eder alla en fröjdeful ST.

Grattis till er också :)
Mmm...jag var snäppet efter dig på Rob E. SMS:et kom i fredags och jag hämtade skönheten efter 314 dagars väntan. Värt varje dag måste jag säga. Den är grym.

Äntligen hemma. Abstinensen var svår och efter mer än elva månaders väntan kom samtalet från AD att klockan hade kommit. Snabbt av med Omega-strapet och på med ett mysigt Bulang & Sons läder. Speedy Tuesday!

IMG_0808.JPG

Äntligen hemma. Abstinensen var svår och efter mer än elva månaders väntan kom samtalet från AD att klockan hade kommit. Snabbt av med Omega-strapet och på med ett mysigt Bulang & Sons läder. Speedy Tuesday!

IMG_0808.JPG

A4BA4021-468D-47BE-9082-BC1848368D0A.jpeg
Äntligen utplockad & på helt rätt dag, förbaskat nöjd! :)
Fan va kul att se så många ST-speedys dyka upp på just en tisdag. @Wizzox det där bandet är gjort för den klockan! Sjukt snyggt. Och grattis till er alla!

IMG_1390.jpg
IMG_1392.jpg
Supersnyggt armband till! Var har du hittat detta? Jag är på jakt efter ett liknande till en Omega Seamaster från 60-talet. Lite lagom casual sådär, enligt min mening. Jag är nybörjare men tänker att armband följer reglerna för skinnskor på ett ungefär: ju mörkare blankare band desto mer formellt och klätt blir det. Har jag rätt?

Supersnyggt armband till! Var har du hittat detta? Jag är på jakt efter ett liknande till en Omega Seamaster från 60-talet. Lite lagom casual sådär, enligt min mening. Jag är nybörjare men tänker att armband följer reglerna för skinnskor på ett ungefär: ju mörkare blankare band desto mer formellt och klätt blir det. Har jag rätt?
Det är det läderarmband som följer med till klockan (finns även med ett svart-vitt NATO). Armbandet är märkt: CUZ007061 på insidan (som är svart).
Edit: finns även en märkning till ser jag nu, ser ut som HJD 65
Edit 2: hittade den här URL:en http://www.ebay.co.uk/itm/OMEGA-SPE...le-Leather-Watch-Strap-in-BROWN-/272780939520

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp