Äntligen, första Speedy Tuesday med min ST LE
Hämtade ut den hos Rob E i lördags, var säker på att jag var siste person som fått den men tydligen så är det fortfarande folk som väntar på sin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid! Vänner hjälperLåter bra detDet är sådant här som gör denna tråden till den trevligaste på KS!
Fan va stort det måste varit att knalla in och plocka ut den där! Grattis!Äntligen, första Speedy Tuesday med min ST LEHämtade ut den hos Rob E i lördags, var säker på att jag var siste person som fått den men tydligen så är det fortfarande folk som väntar på sin...
![]()
![]()
Grattis! Den är fantastisk (inbillar jag mig, har inte lyckats se den IRL).Äntligen, första Speedy Tuesday med min ST LEHämtade ut den hos Rob E i lördags, var säker på att jag var siste person som fått den men tydligen så är det fortfarande folk som väntar på sin...
![]()
![]()
Ja, det var en härlig känsla att hämta ut den, ute var det en regnig och kall november lördag men inne hos Rob E sken solenFan va stort det måste varit att knalla in och plocka ut den där! Grattis!
Den som väntar på något gott....Äntligen, första Speedy Tuesday med min ST LEHämtade ut den hos Rob E i lördags, var säker på att jag var siste person som fått den men tydligen så är det fortfarande folk som väntar på sin...
![]()
![]()
Grattis och välkommen i gänget!
Äntligen, första Speedy Tuesday med min ST LEHämtade ut den hos Rob E i lördags, var säker på att jag var siste person som fått den men tydligen så är det fortfarande folk som väntar på sin...
![]()
![]()
Mmm...jag var snäppet efter dig på Rob E. SMS:et kom i fredags och jag hämtade skönheten efter 314 dagars väntan. Värt varje dag måste jag säga. Den är grym.
![]()
Jag önskar eder alla en fröjdeful ST.
Äntligen hemma. Abstinensen var svår och efter mer än elva månaders väntan kom samtalet från AD att klockan hade kommit. Snabbt av med Omega-strapet och på med ett mysigt Bulang & Sons läder. Speedy Tuesday!
![]()
GrymtÄntligen utplockad & på helt rätt dag, förbaskat nöjd!![]()
![]()
Mmm...jag var snäppet efter dig på Rob E. SMS:et kom i fredags och jag hämtade skönheten efter 314 dagars väntan. Värt varje dag måste jag säga. Den är grym.
![]()
Jag önskar eder alla en fröjdeful ST.
Äntligen hemma. Abstinensen var svår och efter mer än elva månaders väntan kom samtalet från AD att klockan hade kommit. Snabbt av med Omega-strapet och på med ett mysigt Bulang & Sons läder. Speedy Tuesday!
![]()
Fan va kul att se så många ST-speedys dyka upp på just en tisdag. @Wizzox det där bandet är gjort för den klockan! Sjukt snyggt. Och grattis till er alla!Äntligen utplockad & på helt rätt dag, förbaskat nöjd!![]()
![]()
Många som träder in i värmen just nu! Inte konstigt med tanke på hur grym klocka speedyn är! Grattis och välkommen!Nu är jag också med i gänget! Fick denna idag![]()
![]()
Supersnyggt armband till! Var har du hittat detta? Jag är på jakt efter ett liknande till en Omega Seamaster från 60-talet. Lite lagom casual sådär, enligt min mening. Jag är nybörjare men tänker att armband följer reglerna för skinnskor på ett ungefär: ju mörkare blankare band desto mer formellt och klätt blir det. Har jag rätt?Äntligen, första Speedy Tuesday med min ST LEHämtade ut den hos Rob E i lördags, var säker på att jag var siste person som fått den men tydligen så är det fortfarande folk som väntar på sin...
![]()
![]()
Det är det läderarmband som följer med till klockan (finns även med ett svart-vitt NATO). Armbandet är märkt: CUZ007061 på insidan (som är svart).Supersnyggt armband till! Var har du hittat detta? Jag är på jakt efter ett liknande till en Omega Seamaster från 60-talet. Lite lagom casual sådär, enligt min mening. Jag är nybörjare men tänker att armband följer reglerna för skinnskor på ett ungefär: ju mörkare blankare band desto mer formellt och klätt blir det. Har jag rätt?
Härligt! Grattis och välkommen in i värmen!Nu är jag också med i gänget! Fick denna idag![]()
![]()
1171-länken passar alldeles utmärktHatar speedytuseday lite just nu...bitter över att jag ej fick tag i en. Jäkla sätt av Omega att släppa få LE när de annars strösslar med dem...även snålt utan länk oxå...satan...bitter som sagt...
Men grattis till alla er som lyckades klicka hem en![]()