Omega87
Silver
Tror du behöver mer än så
![]()
Haha!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Nu är det ju som så att jag skall utföra andra ärenden samtidigt i storstaden och även besöka så många urbutiker som möjligt. Därför vill jag gärna ha en så smidig väska som möjligt, en ryggsäck och gärna inte rullväskan. Annars hade det såklart varit tillräckligt med en kasse av handlaren ja![]()
14"W x 12"D x 6"H
Vettefan vad det blir i CM men det orkar du nog ta reda på![]()
Ok. Håll i hatten nu. Måtten för lådan, klädd i kartongen:
350x300x150mm
Vikt enligt foto
![]()
Släng lådan och ta klockan på armen.Helt fantastiskt! Du skall ha ett stort tack!Större och tyngre än jag trodde, får kolla vilken väska det blir
![]()
Helt fantastiskt! Du skall ha ett stort tack!Större och tyngre än jag trodde, får kolla vilken väska det blir
![]()
Släng lådan och ta klockan på armen.
Så lite så
Ja, lådan är brutal, lika bra att förbereda frugan nu för utrymme i garderoben![]()
Den där är ju just ingentingJa, får fjäska liteHon tycker säkert att den skall slängas...
![]()
![]()
Imorgon får jag vara med och mysa här i tråden!
Tack! Gjorde beställningen den 9/12Grattis!Hur långt tid tog det?
Fan va gött! Kanske skulle köra en liten mini speedy-gtg i Örebro snart då?
![]()
Imorgon får jag vara med och mysa här i tråden!
Det måste vi absolut göra!Fan va gött! Kanske skulle köra en liten mini speedy-gtg i Örebro snart då?![]()
Tack! Gjorde beställningen den 9/12![]()
Den som väntar på något gott...19 dagar! Fick besked att Rob E får nästa leverans i slutet på januari. Då hinner jag i för sig sälja av (nästan) alla mina klockor![]()
Den som väntar på något gott...
Trodde det skulle dröja längre men denna gång hade jag tur![]()
Bästa årgången! Bara en månad för sent.Hittade den här bilden på min 145.012-67 när jag gick igenom datorn tidigare idag
![]()
Den var schysst, vart får man tag i en sådan poster?Medan jag väntar på min 005:a får jag njuta av min nya Speedy-poster!
![]()
Passade riktigt bra! Men allt klär en skönhetPlockade upp ett Omega Bond Nato idag
Hade samma på min förra speedy. Tycker det blev jäkligt bra
![]()
Tack, 19 dagars väntan blev det.Snyggt! Hur många dagar fick du vänta?
/ P