Tycker det blev MYCKET bra!Plockade upp ett Omega Bond Nato idag
Hade samma på min förra speedy. Tycker det blev jäkligt bra
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det blev MYCKET bra!Plockade upp ett Omega Bond Nato idag
Hade samma på min förra speedy. Tycker det blev jäkligt bra
![]()
Gött att se! 5:e gången gillt som man sägerHämtade ut min Speedy hos Rob idag, hem och ta bort plasten sen slita den med hälsan!
Kul att kunna posta här igen
![]()
Den var schysst, vart får man tag i en sådan poster?
Väntar själv på en speedy .005![]()
Medan jag väntar på min 005:a får jag njuta av min nya Speedy-poster!
![]()
Snygg! Kan dock inte undgå att bli lite förbryllad över hur visarna står. Skiljer sig mot andra modeller från samma postersäljare.
Tack tack!
Det tycker jag vi ska göraVi kanske kan kolla med vår alldeles egna tavelmakare @Erik1 om det finns möjlighet att ordna en Speedmaster tavla med visarna fixerade på 10 över 10?
@Lindeberg @Omega87
Vi kanske kan kolla med vår alldeles egna tavelmakare @Erik1 om det finns möjlighet att ordna en Speedmaster tavla med visarna fixerade på 10 över 10?
@Lindeberg @Omega87
Hehe tack för taggen. Har tyvärr fullt upp så hinner inte med fler motiv, har haft en speedy i pipen i ett årVi kanske kan kolla med vår alldeles egna tavelmakare @Erik1 om det finns möjlighet att ordna en Speedmaster tavla med visarna fixerade på 10 över 10?
@Lindeberg @Omega87
Hehe tack för taggen. Har tyvärr fullt upp så hinner inte med fler motiv, har haft en speedy i pipen i ett år
Men jag har två st ”vintage” speedy posters
https://voked.com/se/omega-speedmaster-moonwatch-poster
https://voked.com/se/omega-sppedmaster-poster
Kanske lite oskönt att fota från en tidning, men hade Kings novembernummer oöppnad hemma. Där skriver de 13 skäl att älska speedy
![]()
![]()
![]()
![]()
Måste vara helt nytt. Har fler den här texten? På hemsidan har den inte det. För det är väl en vanlig .005?Såg precis något som inte funnits där på mina tidigare Speedys.
Texten: Professional Moonwatch, när började dom med den och vad är anledningen till det?
![]()
Stämmer, 005 uttagen hos Rob igårMåste vara helt nytt. Har fler den här texten? På hemsidan har den inte det. För det är väl en vanlig .005?
![]()
Ja, min närmare två år gamla har ju inte detta. Grattis skall jag ju också sägaStämmer, 005 uttagen hos Rob igår
Det kom 2017 som jag förstått detSåg precis något som inte funnits där på mina tidigare Speedys.
Texten: Professional Moonwatch, när började dom med den och vad är anledningen till det?
![]()
TackJa, min närmare två år gamla har ju inte detta. Grattis skall jag ju också säga![]()
Stämmer, 005 uttagen hos Rob igår
Den texten kom någon gång under 2017.@Fixxxer har den texten. När plockade du ut din?
Tidigaste upptäckten jag hittar är i början av året så det borde vara fler på forumet som har detta utan att noterat det?