Ping @UndersköterskanVad är skillnaden mellan caliber 861 och 861A?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ping @UndersköterskanVad är skillnaden mellan caliber 861 och 861A?
Känns lite som att vara otrogen.
Vet inte riktigt men det medföljde klockan. Allt jag vet är att det är av märket Lynx.Vart kommer bandet ifrån? Snyggt som sjutton!
Ja visst! Sedan två veckor sedan.Visste ni detta, att man har lasrat dit en Omega logga på plexit?
Uppräckte den idag, när jag putsade min Speedy. Trodde först att det var smuts eller att den var repad
http://forums.watchuseek.com/f20/omega-logo-etched-your-speedys-hesalite-crystal-438704.html
Hade sett det innan jag köpte min faktiskt men det är nog många som inte känner till det. Ytterligare en orsak till att älska Speedyn.Visste ni detta, att man har lasrat dit en Omega logga på plexit?
Uppräckte den idag, när jag putsade min Speedy. Trodde först att det var smuts eller att den var repad
http://forums.watchuseek.com/f20/omega-logo-etched-your-speedys-hesalite-crystal-438704.html
Jäklar vad svår den etsningen är att se, jag fick sitta i fem minuter och vrida och vända på klockan för att få rätt vinkel, till slut kunde man skönja något typ lort och efter ännu noggrannare betraktning kunde man antyda en krona.Hade sett det innan jag köpte min faktiskt men det är nog många som inte känner till det. Ytterligare en orsak till att älska Speedyn.
Det första jag gjorde när jag fick min Sub var för övrigt att leta fram Rolex-kronan som man etsat fast på safirglaset, en kul detalj även det.
Köp den klocka DU vill ha. Till syvende och sist är det du som ska använda den och ingen annan. Som jag skrivit tidigare, jag har haft plexi på majoriteten av mina klockor och aldrig haft problem med repor. Vet du med dig att du kommer slå i glaset mycket gör dig själv en tjänst och köp en med safirglas så slipper du tänka på det.Är det någon som kör Sapphire Sandwich? Jag är helt on board med alla anledningar till att INTE köpte Sapphire Sandwich men samtidigt vet jag med mig att jag skulle bli galen av repor på "glaset" :/
Ja hade jag inte vetat vart jag skulle leta hade jag med största säkerhet aldrig hittat den.Jäklar vad svår den etsningen är att se, jag fick sitta i fem minuter och vrida och vända på klockan för att få rätt vinkel, till slut kunde man skönja något typ lort och efter ännu noggrannare betraktning kunde man antyda en krona.
Vackert och rätt hårt faktiskt!Ha en trevlig Fredag gubbar!
Vackert och rätt hårt faktiskt!
Jag gillar Drakenpiloter!Tackar!
Tror inte jag har postat en wristshot tidigare så det var väl på tiden.
Jag gillar Drakenpiloter!
Har du kommit till insikten att man måste ha en Speedy i samlingen nu då?jag får väl dunka in några bilder i denna tråd när jag åter igen har en speedmaster. (Min tredje).
Omega speedmaster legend 3559.3200.
Limiterad utgåva i 6000ex efter Michael Schumachers sjätte värdsmästartitel i formel 1.
/j
Den är faktiskt riktigt snygg.jag får väl dunka in några bilder i denna tråd när jag åter igen har en speedmaster. (Min tredje).
Limiterad utgåva i 6000ex efter Michael Schumachers sjätte värdsmästartitel i formel 1.
/j
jag får väl dunka in några bilder i denna tråd när jag åter igen har en speedmaster. (Min tredje).
/j
Ja, total rip-off.Snygg! Mycket PN-känsla i den
Ja, total rip-off.
Det stod mellan de båda, men valde denna då jag ville ha datum