• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

EmilOskar

Breitling
Jag älskar min Speedmaster men tänkte variera mitt cognacband med ett fint svart band. Har ni några tips på fina svarta band som passar Speedyn?
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    132.8 KB · Visningar: 68

Patrik72

Cartier
Blir det helt klart, dock känns det som det blir en mellansäsong i och med regeländringarna inför nästa säsong men vi får se. Tror oddsen är på Hamiltons sida i år igen men kanske tar det sig lite för Ferrari.

Kul! Jag hoppas bara på att Ferrari gör det lite svårare för Mercedes i år. Det blir lite enformigt när bara ett team dominerar i flera säsonger (välförtjänt iofs). Men så har det ju alltid vart sedan F1´s födelse.
 

EmilOskar

Breitling
Kört på ett svart racing! Ett slätt svart eller något nato funkar ju också.
IMG_20160223_131348.jpg
Ser bra ut! Om möjligt tar jag gärna emot konkreta tips på konkreta band, alltså modell och fabrikat. Men hur som, tack för tips!

Edit: Mitt cognacläderband är också ett racing så jag tror inte mitt svarta ska vara det.
 
Senast ändrad:
Topp