Patrik72
Basic
Okej, buda hit boken. Vill ha den. Vad är dess fullständiga titel?
MOONWATCH ONLY
The Ultimate Omega Speedmaster Guide
Av Grégoire Rossier och Anthony Marquié
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej, buda hit boken. Vill ha den. Vad är dess fullständiga titel?
Nu börja snacka sig! @rogart-63 är kingen Den kombon är så jefla bra!
Ja, blev ju inspirerad av er. =)Nu börja snacka sig! @rogart-63 är kingen Den kombon är så jefla bra!
Mm Låt oss vara med på ett hörn via bilderUppackat för lite Speedy-länkbytarpyssel. Passar utmärkt en ledig Speedy-tisdag.
jag tycker att den gör det!Många fina straps idag!
Gör sig Speedy bra på Mesh, @Patrik J ?
Det blev ju riktigt bra ju!Jag kör med detta. Väldigt simpelt.
Ja, det blev bra med både det svarta och bruna lädret. Nu sitter jag även med ett gummi med deployment clasp. Får se hur jag ska göra med det nu när jag blev så nöjd med budgetlösningen.Det blev ju riktigt bra ju!
Gillar det svarta jäkligt mycke.
Uppackat för lite Speedy-länkbytarpyssel. Passar utmärkt en ledig Speedy-tisdag.
We like to watch...Mm Låt oss vara med på ett hörn via bilder
Mm Låt oss vara med på ett hörn via bilder
We like to watch...
Har gjort några stycken nu Börjar bli ont om läder hemma men beställer gärna hem mer .Måste ju ha nåt att göra i Mars oxåSpeedy på idag så klart! Kanske @rogart-63 kan bli officiell trådsponsor med tanke på att snart alla använder hans band?
Beställ hem du, vi ska nog kunna se till att hålla dig sysselsatt under mars med. Jag kan tänka mig ett vintageband eller två själv.Har gjort några stycken nu Börjar bli ont om läder hemma men beställer gärna hem mer .Måste ju ha nåt att göra i Mars oxå
+1 på denBeställ hem du, vi ska nog kunna se till att hålla dig sysselsatt under mars med. Jag kan tänka mig ett vintageband eller två själv.
Beställ hem du, vi ska nog kunna se till att hålla dig sysselsatt under mars med. Jag kan tänka mig ett vintageband eller två själv.
Hoppas du hade det trevligt på torpet ändå!Varit ute i sommarstugan och hade inte Speedyn med mig. Hann dock hem till kassaskåpet och fick fram tisdagsklockan i tid
Hoppas du hade det trevligt på torpet ändå!
Hädelse att komma med en rolle i Speedytråden!Jodå, hade med mig min 16710 och korv så jag överlevde (ursäkta kladdet i tråden
Det där är en bild som kan hålla en sömnlös om nätterna!Ett stycke chilensk kalv ramlade ned i brevlådan idag - handgjort från Martú.