• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

305C7236-DFAE-468D-A70E-D782F86A0E3C.jpeg

https://www.fratellowatches.com/speedy-tuesday-olympic-games-2020-speedmaster-for-the-japan-market/

Snyggt fångad nyhet. Den blå och vita är lite tråkiga att omega gör om. Svart/guld är inte min smak. Röd vet jag inte, lite vanlig jmf anda märken? Kan vara fin i verkligheten, men en chansning. Däremot gillar jag den gröna. Och skulle jag ha möjlighet så hade jag köpt den blå också. Jäklar Omega, måste köpa fler och fler hela tiden...

Har mailat lite fram och tillbaka med en Omegarepresentant gällande leverans av min Ultraman.

Vi vet att Augusti är start för leveranser, och han påstår att allt ska vara ute senast November.
Någon som vet om de brukar köra i nummerordning? Dvs tidiga nummer först ( låter ju mest logiskt)

Tillbaka
Topp