N
nn75
Guest
oh, de är ju så snygga. Är det ngn som vill byta en seamaster 300?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du har en 60-talare.oh, de är ju så snygga. Är det ngn som vill byta en seamaster 300?
Snygg förstapost! VälkommenHello KS!
Detta är en speedy jag funderar på att köpa men har inte slagit i sak ännu,ville bara ta en snabb koll med er först om vad ni tror,ser allt ok ut?Ser denna speedy "bra" ut?
Trevlig kväll speedy fantaster
Vid en snabb blick ser urverket ut att ha rätt stämplar, rätt färger, tavlan korrekt text osv.Detta är en speedy jag funderar på att köpa men har inte slagit i sak ännu,ville bara ta en snabb koll med er först om vad ni tror,ser allt ok ut?
Det är ju därför panelen finns här! Hoppas det blir affär och att du blir nöjd. Du kommer ha en klassiker på armen!Tack @FilipF för input uppskattas har alltid varit sugen att testa en speedy. Men ville kolla av lite först här om allt ser bra ut.
Någon mer som vet om den ser ok ut?Ser denna speedy "bra" ut?
Trevlig kväll speedy fantaster
Tror dock att det är ett bra köp om man har rätt klocka att sätta den på. En 2915 med denna ökar mer än inköpspriset på bezelnVa, fan, behöver man en så…
Amen.Kostar på att föra hipsterspelet
Snygg avatar föresten. Jag var nära att köpa en tavla av Andreas Englund för ett par år sen men det rann ut i sanden
Jag var också på den på Lydmar! Såg här om dagen att han målat i gångpassagen till NK, Regeringsgatan.Tror dock att det är ett bra köp om man har rätt klocka att sätta den på. En 2915 med denna ökar mer än inköpspriset på bezeln
Amen.
Tycker det är en rolig konstnär. Kom i kontakt med han första gången när han ställde ut på Lydmar Hotell, en rolig grej är ju att det är hans farsa som är på de flesta av hans alster i denna genre. Var själv sugen på att köpa nått men avsaknaden av pengar för 5-6år sedan gjorde att jag avstod.
Jag hade Lydmar som kund på den tiden så Pelle bjöd in mig på nån form av vernissage. Lydmar är för övrigt en rätt dold pärla trots sitt läge. Ingen fancy entré eller så.. Har bott där många ggr och tillbringat många kvällar på terrassen.. bra skitJag var också på den på Lydmar! Såg här om dagen att han målat i gångpassagen till NK, Regeringsgatan.
Dold pärla? Drinkterassen är ju magisk vår och sommartid. också haft lydmar som kund, bara gott att säga.Jag hade Lydmar som kund på den tiden så Pelle bjöd in mig på nån form av vernissage. Lydmar är för övrigt en rätt dold pärla trots sitt läge. Ingen fancy entré eller så.. Har bott där många ggr och tillbringat många kvällar på terrassen.. bra skit
Ja jag läste om det, blev det bra?
Upplever att många inte hittat dit än. Pelle är ju så jävla skön, första gången vi träffades var en halv ljummen dag, han glider in i linne, gula shorts och sandaler. Är en go känsla kring stället. Visste du att böckerna i matsalen är yours to keep, hittar man en bra bok man vill läsa så tar man helt enkelt med sig denDold pärla? Drinkterassen är ju magisk vår och sommartid. också haft lydmar som kund, bara gott att säga.
Någon mer som vet om den ser ok ut?
Jag hade Lydmar som kund på den tiden så Pelle bjöd in mig på nån form av vernissage. Lydmar är för övrigt en rätt dold pärla trots sitt läge. Ingen fancy entré eller så.. Har bott där många ggr och tillbringat många kvällar på terrassen.. bra skit
Ja jag läste om det, blev det bra?
Lite tilltalad av de två blåa varianterna men den gråa var bland det värsta jag sett!Ja, vad säger vi speedfreaks? =)
Aa, fast coolt att tavlan är gjord av en meteorit..Lite tilltalad av de två blåa varianterna men den gråa var bland det värsta jag sett!
Pandamaster är okej, känns lite retro. Månmaster är fantastisk, skulle kunna tänka mig en sån. Gråtråkmastern.. nä.Ja, vad säger vi speedfreaks? =)
De får jaga rätt på en högblank svart meteroitAa, fast coolt att tavlan är gjord av en meteorit..
Ja, hur svårt ska det vara?! SoporDe får jaga rätt på en högblank svart meteroit
Hittade bara priset på dom andra..Den nya med meteorit tavlan är ju en av de snyggaste speedys som gjorts, det där roseguldet gifte sig väl. Nån som vet vad priset hamnar på?