Vesper
Silver
Oj det var ändå bra prissatt 79k för en chrono månfas kan inte vara så illa.Hittade bara priset på dom andra..
The retail price for the new Moonphase Master Chronometer Chronograph is CHF 9,400
Speedy 2998, CHF 5,400
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj det var ändå bra prissatt 79k för en chrono månfas kan inte vara så illa.Hittade bara priset på dom andra..
The retail price for the new Moonphase Master Chronometer Chronograph is CHF 9,400
Speedy 2998, CHF 5,400
Riktigt snyggt band! Får man fråga vart det är inköpt? Jag känner redan att jag behöver komplettera med ett brunt läder!Vintageläder till jacka och strap, mocka på fötterna. Och en Speedy någonstans däremellan.
Köpt från @rogart-63 och han tillverkar nog gärna ett till. Vet att andra här också köpt straps av honom.Riktigt snyggt band! Får man fråga vart det är inköpt? Jag känner redan att jag behöver komplettera med ett brunt läder!
OK, tack för tipset! Kanske får höra med honom framöver för det där såg riktigt bra ut!Köpt från @rogart-63 och han tillverkar nog gärna ett till. Vet att andra här också köpt straps av honom.
Jag tycker den här var riktigt läcker faktiskt, helt klart en lyckad variant. Skulle inte tacka nej till en att variera med till sommaren.
Riktigt coolt! Gillar även lollipop-visaren.Retro-tachymètre, inte tänkt på det tidigare!
Japp 110k, såklart att man tycker den dyraste är den snyggaste.@Rickard CHF 13k för meteoriten, SEK 110k?
http://www.ablogtowatch.com/speedmaster-grey-side-moon-meteorite-watch/
Aa, den är fet den där.. Ställa sig i kö på dom 2998 st som kommerRiktigt coolt! Gillar även lollipop-visaren.
Ja man blir onekligen sugen.Aa, den är fet den där.. Ställa sig i kö på dom 2998 st som kommer
Bombay är fint! Vad kör du för tonic? Fina stygn på det där lädret. Funderar på att skaffa mig något liknande (fast utan hål) till Alpinisten.Härligt att det är så mycket liv i tråden!
Jag har inte kunnat förmå mig att ta av Speedyn idag och nu ska vi läska oss med en drink
Hmm den verkar släppas i juli, får snabba på att lägga undan lite stålars..Ja man blir onekligen sugen.
Ja, vad säger vi speedfreaks? =)
Jävlar! Bara att gratulera, ser helt magisk ut!Senaste köpet, otroligt nöjd
Senaste köpet, otroligt nöjd
Står -67 på boettlockets insida så det är en 67:a!Grattis! Vilken sjukt snygg patina! Riktigt läcker!
Edit; Vet du årgång?
Men fy fan... Jag vill bara äta upp de mumsiga indexarna. Snyggt @Donkii !Senaste köpet, otroligt nöjd
Nej, så funkar det inte, det visar året boetten kom till omega, kolla serienummer istället, här 26M = 1968.Står -67 på boettlockets insida så det är en 67:a!
Måste nog gå och hämta en trasa.. Börjar typ dregla.Senaste köpet, otroligt nöjd
Underbart fin! Och riktigt fräscha bilder med. Grattis till en grym Speedmaster!Senaste köpet, otroligt nöjd
Bra där, kollade inte verknumret. Utgick bara från boetten. My bad!Nej, så funkar det inte, det visar året boetten kom till omega, kolla serienummer istället, här 26M = 1968.
http://chronomaddox.com/romans.html
Fy rackarn vad läckert, förstår att du är nöjd! Köpt på forumet?Senaste köpet, otroligt nöjd