Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör den verkligen!
Tavlan gör sig bra i solen
Åhhh mmmm...
Tavlan gör sig bra i solen
Jag trodde först det var ett månlandskap. Det hade varit passandeslappar i solen
Snyggt! Bakade visare?Senaste köpet, otroligt nöjd
Kan inte svara på det faktiskt, men jag tror inte det? Har legat i bankfack i 20år innan den kom till mig.Snyggt! Bakade visare?
ja ser faktiskt ut så, tänkte inte på det vid tillfälletJag trodde först det var ett månlandskap. Det hade varit passande
Jävlarimig vad porrig den är. Skicket ser ju helt fantastiskt ut och länken är sååååå vacker.
vart gör man såna 2fynd" !?
Vad definierar ett fynd ?vart gör man såna 2fynd" !?
i det här fallet skick och att den legat i bankfack under en längre tid. Känns som man aldrig ser sånt eller så vet jag helt enkelt inte vart man ska leta heheVad definierar ett fynd ?
Ibland har man tur helt enkelti det här fallet skick och att den legat i bankfack under en längre tid. Känns som man aldrig ser sånt eller så vet jag helt enkelt inte vart man ska leta hehe
Ja det är väl såIbland har man tur helt enkelt
En 3x2m@Donkii Byter du den om jag löser en Englundare?
Ne, mkt kan den kallas men inte den vackraste speedynHitta denna lite "ovanligare" pjäs nyligen !
Speedmaster teutonic
Inte den vackraste speedyn
Kool. Dessa ser man inte så oftaHitta denna lite "ovanligare" pjäs nyligen !
Speedmaster teutonic
Inte den vackraste speedyn
Det är väll just de som blir det roliga med denna modell , att man är ganska ensam med denna krabbaKool. Dessa ser man inte så ofta
Vad mäter den?Det är väll just de som blir det roliga med denna modell , att man är ganska ensam med denna krabba
Ca 42 mmVad mäter den?
fyfan vad pengar å serva 321 verket ,drar mej för just det verket, om man ens hittar delar till det, men helt underbara när dom funkar, det bästa
Man får ge fan i att ha sönder det bara Delar ska inte vara något problem i nuläget.fyfan vad pengar å serva 321 verket ,drar mej för just det verket, om man ens hittar delar till det, men helt underbara när dom funkar, det bästa