Karl T Svensson
Basic
Speedy TINTIN har fått nya kläder...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser jävligt bra ut!!Speedy TINTIN har fått nya kläder...
Körde du bondmusiken i bakgrunden också?Satte mig vid simulatorn och provflög en BD-5J över Öland idag. (Samma plan som Bond flög i början av Octopussy).
Körde du bondmusiken i bakgrunden också?
Hmmmm, lite avis, måste jag erkänna!Fredag och en 1 timme gammal DSOTM på handleden. Nu kan det bara bli sämre.
Tack @Portofino för klockan!
Oj! Feeeet!! Grattis!!Fredag och en 1 timme gammal DSOTM på handleden. Nu kan det bara bli sämre.
Grattis! Hyfsat smutt start på helgenFredag och en 1 timme gammal DSOTM på handleden. Nu kan det bara bli sämre.
Du får låna när du vill!Hmmmm, lite avis, måste jag erkänna!
Tack, min vänDu får låna när du vill!
Grymt läcker, gratulerar!Fredag och en 1 timme gammal DSOTM på handleden. Nu kan det bara bli sämre.
Det är insidan som räknas.Hitta denna lite "ovanligare" pjäs nyligen !
Speedmaster teutonic
Inte den vackraste speedyn
Riktigt coolt att det finns ett fotavtryck på månen i månfasen...i'm in love..
Grymt snygg men alldeles för stor med sina dryga 44mm för en tunnis som mig tyvärr....i'm in love..
Väl värd att visa igen!Gomorgon!
Vet inte om denna bild lags upp tidigare men tycker den är rätt ball så förtjänar en eventuell dubbelpost!
Mycket snygg recension! Tack för trevlig läsningHar gjort en liten recension av TINTIN, check it out: https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-tintin.52087/
Kan inte annat än hålla med......i'm in love..
Bytte från läder till velcro i veckan och vips så är den i sitt rätta sammanhang
Det är ett SPV1 från gasgasbonesLäckert! Vart har du köpt velcro? Vill ha!!!!!!
OK! Var i kontakt med honom i veckan men han har helt slut på straps just nu, tyvärr. Hoppas han jobbar ikapp fort, vill ha!!!! Är du nöjd med ditt?Det är ett SPV1 från gasgasbones
Ja, hans straps är kanon men man får räkna med många veckors leveranstid. Var glad om du över huvud taget kan beställa. Periodvis tar han inte emot några alls.OK! Var i kontakt med honom i veckan men han har helt slut på straps just nu, tyvärr. Hoppas han jobbar ikapp fort, vill ha!!!! Är du nöjd med ditt?
Avis. Sjukt nice. Tycker det är rätt coolt med vita visare och fin patina på indexen!Senaste köpet, otroligt nöjd
var köper man dessa band, letatBytte från läder till velcro i veckan och vips så är den i sitt rätta sammanhang
Kolla 2 poster under mitt inläggvar köper man dessa band, letat
Fredag och en 1 timme gammal DSOTM på handleden. Nu kan det bara bli sämre.