• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Ah, det där trygga lugnet som sprider sig genom kroppen så fort Speedmastern kommer på.:)
image.jpeg
 

Arvis

Cartier
2-Faktor
Jag var också på den på Lydmar! Såg här om dagen att han målat i gångpassagen till NK, Regeringsgatan.

Jag hade Lydmar som kund på den tiden så Pelle bjöd in mig på nån form av vernissage. Lydmar är för övrigt en rätt dold pärla trots sitt läge. Ingen fancy entré eller så.. Har bott där många ggr och tillbringat många kvällar på terrassen.. bra skit :D

Ja jag läste om det, blev det bra?

Dold pärla? Drinkterassen är ju magisk vår och sommartid. :) också haft lydmar som kund, bara gott att säga.

Ni pratar om "nya" Lydmar nu va, inte det gamla vid humlan? ;)
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Bytte till länk i helgen och idag genomgick Speedmastern ett grymt hårt test en så kallad "föräldrafrukost" på den lokala förskolan, bl a klarade Speedyn av en våldsam form av björnen sover, bygga höga torn mm. Gissar att det kommer en specialutgåva på Basel nästa år.
image.jpeg
image.jpeg
 

pjmb

Cartier
Vad kör ni för band på era speedys när ni inte använder länken? Behöver lite inspiration :)

Funderar på ett lädernato ifrån Singular, kan de va något?
Oliv eller chokladmockat kanske blir snyggt, bara dom är tunna nog så de går runt snyggt runt springbars:en.. Annars finns det nog en hel del bilder här i tråden för inspiration! :)

20160322_101927 (2).jpg


Ha en grym Speedy tisdag idag!
 
Topp