Ah, det där trygga lugnet som sprider sig genom kroppen så fort Speedmastern kommer på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
44,25 Men jag tycker den känns mindre på.DSOTM e riktigt fet!!!! 42 mm el?!
Grym bild!Lägger in en bild till med måntema. En Speedy kvarglömd i månsanden
Jag var också på den på Lydmar! Såg här om dagen att han målat i gångpassagen till NK, Regeringsgatan.
Jag hade Lydmar som kund på den tiden så Pelle bjöd in mig på nån form av vernissage. Lydmar är för övrigt en rätt dold pärla trots sitt läge. Ingen fancy entré eller så.. Har bott där många ggr och tillbringat många kvällar på terrassen.. bra skit
Ja jag läste om det, blev det bra?
Dold pärla? Drinkterassen är ju magisk vår och sommartid. också haft lydmar som kund, bara gott att säga.
Grymt! Gäller detta alla modeller med stora lådan?Läckert med röd text. I LIKE!
Yes, det nyaNi pratar om "nya" Lydmar nu va, inte det gamla vid humlan?
Näää bara TINTIN har röd textGrymt! Gäller detta alla modeller med stora lådan?
Mån-dagen? Grymt fyndigtJag provar något nytt till denna Speedy Tisdag genom att plåta på Måndagen. Hoppas det är ok?
Phoenix Bond kanske?Vad kör ni för band på era speedys när ni inte använder länken? Behöver lite inspiration
Funderar på ett lädernato ifrån Singular, kan de va något?
Oliv eller chokladmockat kanske blir snyggt, bara dom är tunna nog så de går runt snyggt runt springbars:en.. Annars finns det nog en hel del bilder här i tråden för inspiration!Vad kör ni för band på era speedys när ni inte använder länken? Behöver lite inspiration
Funderar på ett lädernato ifrån Singular, kan de va något?
Mån-dagen? Grymt fyndigt