Ska göra det...Jag har själv funderat på exakt samma band till min FOIS. Se till att posta en massa bilder då du fått bandet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska göra det...Jag har själv funderat på exakt samma band till min FOIS. Se till att posta en massa bilder då du fått bandet![]()
Liten? Den ser ju större utRåkade bli en sån där blå CK2998... Måste rekommendera canvasbandet från en äldre Aqua Terra i titan med tillhörande viklås.
Spontant känns den liten nu när jag kört Speedy Tuesday i ett par dagar på raken
![]()
![]()
Liten? Den ser ju större ut![]()
Grattis till en härlig klocka och varmt välkommen hit till både tråden och forumet.Trevlig speedy tuesday! Det är min första och dessutom mitt första inlägg på KS, det känns otroligt bra. Köpte klockan igår och jag kunde inte vara mer nöjd!!
Grattis o varmt välkommenTrevlig speedy tuesday! Det är min första och dessutom mitt första inlägg på KS, det känns otroligt bra. Köpte klockan igår och jag kunde inte vara mer nöjd!!
Kul! Varmt välkommen!Trevlig speedy tuesday! Det är min första och dessutom mitt första inlägg på KS, det känns otroligt bra. Köpte klockan igår och jag kunde inte vara mer nöjd!!
Tack så mycketGrattis till en härlig klocka och varmt välkommen hit till både tråden och forumet.![]()
Tack tackGrattis o varmt välkommen![]()
Tack!Kul! Varmt välkommen!