Galet snygg!![]()
Glad tisdag alla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Galet snygg!![]()
Glad tisdag alla!
Är det samma boett som FOIS?Första Speedy Tuesday för mig med denna CK2998.
![]()
Är det samma boett som FOIS?
Och index. Vad är det för band på klockan?Stämmer! Tittar du noga ser du att det är vissa skillnader på tavlan, förutom tavelfärgen. Tex visare och ring.
Och index. Vad är det för band på klockan?
Pure class! A fantastic watch!This is not mine, rather it belongs to someone I know. As cold war era space travel is one of my favorite topics in life, with an emphasis on the Apollo missions (other than Apollo 1, obviously), this is a grail watch of mine. I was elated to even get to see one in person, even more so to get the chance to wear it for awhile. The person who owns it is no longer an avid collector, though this person did buy this piece new in 2004. They were completely oblivious to the subsequent rise in value as the years have gone on and examples have become harder to come by. I made the mistake of informing this person, and now they will likely never sell... though I would have inevitably felt guilty about basically stealing the watch for the measly amount they were willing to accept before I informed them of the current listing price.
I also made the mistake of not taking a picture of the beautifully enameled case back, which you should google to see. It is quite the piece, and most certainly in my top 5 grail watches. Someday.... But not today.
This is a one of 3500 limited edition release to commemorate the 35th anniversary of the Apollo 11 moonlanding. Refernce is 3569.31.00.![]()
Gillar det bandetFörsta Speedy Tuesday för mig med denna CK2998.
![]()
It was a sight to behold... Like most pieces in this world, it was far more impressive in person!Pure class! A fantastic watch!
Japp. De lite dyrare med automatiska Co-AxialLite nyfiken, finns det någon speedmaster med keramisk ring/bezel?
Lite nyfiken, finns det någon speedmaster med keramisk ring/bezel?
???Tack, tänkte lite på vilken omega aom motsvarade rolex daytona.
Otroligt subjektivt.Tack, tänkte lite på vilken omega aom motsvarade rolex daytona.
Trevlig! Gillart....Kör Speedmaster LCD i kväll.
![]()
Går i tankar om att skaffa ett annat band till min Speedy. Hade tänkt mig läderband/racingläder, tar jättegärna emot förslag![]()
Ha en trevlig Onsdag på er!
Det är så vackert så jag smäller av..!!Röstar på präglad kalv! Mitt är från Hodinkee, lite dyra. Molequin har billigare som ska vara bra!
![]()
![]()
Trevlig onsdag!
Den är så jäkla snygg alltså!Första Speedy Tuesday för mig med denna CK2998.
![]()
Tack för tipset, ska kika på det!Röstar på präglad kalv! Mitt är från Hodinkee, lite dyra. Molequin har billigare som ska vara bra!
![]()
![]()
Trevlig onsdag!