• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

007

Cartier
Gjorde efter en tids spanande och en hel del forumläsande slag i sak och blev ägare av en Speedmaster Pro, min första bättre klocka och en klocka jag tror jag kommer äga många år framöver. Makalöst tidlös, mångsidig och välbalanserad klocka. Passande att det råkade vara tisdag just den dag man till slut gör slag i sak. Självklart en bild också:
Speedmaster resized.jpg
Bra val. Välkommen:)
 

Knypplarn

Cartier
image.jpg



Motionerar denna idag

Notera släppet på sekundvisaren, letar efter bättre beg tritium visare men det verkar svårt.

Vad tycker ni? Nya luminova eller bara låta det vara och eventuellt invänta lite lycka på tex eBay?

Mvh Robin
Vad är det för ålder på klockan? Patinan på nyare speedys har typ inget värde ändå så jag hade nog fyllt på med lysmassan får att få ett mindre slitet utseende.
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Vad skulle en omega Speedmaster PRO ref:3570 från -97 fullset i bra skick på länk vara värd ca? Är okänd servicehistorik
 
Topp