Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har rätt. Skicka den till mig!Dagens tanke:
Är det bara jag som tycker att 1479 länken med 812 endlänkar egentligen inte ser ut att passa till klockan?
Jag gillar verkligen länken, klockan och allt.. Och det är ju så som det ska vara, men just bandhornend form och endlänkarna talar inte samma estetiska språk.
Kanske börjar tänka för mycket när man alltid kollar på sin älskling plus att äkta skönhet ska inte vara perfekt. Då tröttnar man på det
Skönhet kommer inifrånDagens tanke:
Är det bara jag som tycker att 1479 länken med 812 endlänkar egentligen inte ser ut att passa till klockan?
Jag gillar verkligen länken, klockan och allt.. Och det är ju så som det ska vara, men just bandhornend form och endlänkarna talar inte samma estetiska språk.
Kanske börjar tänka för mycket när man alltid kollar på sin älskling plus att äkta skönhet ska inte vara perfekt. Då tröttnar man på det
Tycker det ser bra ut...MEN en 1171 eller än bättre 1039 lyfter klockan rejält!Dagens tanke:
Här kommer min fredags Alaska. Ha en bra helg allihopMin absoluta favorit-Speedmaster är Alaska Projekt. Är det någon på forumet som är en lycklig ägare till en sådan?
(Bilder lånade från nätet)
Här kommer min fredags Alaska. Ha en bra helg allihop
Nej men jäklar va cool! Snygg!!Här kommer min fredags Alaska. Ha en bra helg allihop
Det är VÄLDIGT långt. Men jag har faktiskt inte testat med det på ännu.Den är ruskigt häftig. Läderbandet som kommer med, är det långt a'la räcka runt en polarjacka?
Slaska upp bilden då!Såg en läcker lume shot möjlighet i bilen utanför ICA. Sambon idiot förklade mig, men vad gör väl det <3
Min dumma tele vägrar i Tbanan!Slaska upp bilden då!
I love lume. Det bästa med solen liksom.Aha!!!!
Tog bara 35 försök typ!!
Håller helt med. Varje gång man kommer in i lite mörker och Speedyn lyser upp så blir man genuint nöjd!!!I love lume. Det bästa med solen liksom.
Leveranstider is a bitch. Håll ut!Jag fick det tråkiga beskedet i veckan att leveransen av min speedmaster dröjer till den 20 april till råga på allt befinner jag mig utomlands på semester då men det ger mig iaf något att längta hem till! Jag tröstar mig dagligen med den här trevliga tråden under tiden!
Mycket fin Fast det är den skumma belysningen i mitt kök som luras. Här är den ofiltrerade sanningenShit va snygg den vart på brunt nato
Ja det känns långt borta just nu, första beskedet var slutet av mars så det blev en ganska lång försening. Tack, Jag ser fram emot att bli en i klubben!Leveranstider is a bitch. Håll ut!
Rent officiellt kan jag inte välkomna din in i värmen än, men vi sparar en plats åt dig
Hoppas det går fort!
Hahaha the unfiltered truth!Mycket fin Fast det är den skumma belysningen i mitt kök som luras. Här är den ofiltrerade sanningen
Det där var riktigt fräckt!Trevlig helg på er
Vilket härligt band! Vad heter det och var finns det?Trevlig helg på er