• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Choppe

Rolex
2-Faktor
F5 var 14:e sekund.
image.jpeg
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Dagens tanke:
Är det bara jag som tycker att 1479 länken med 812 endlänkar egentligen inte ser ut att passa till klockan?

Jag gillar verkligen länken, klockan och allt.. Och det är ju så som det ska vara, men just bandhornend form och endlänkarna talar inte samma estetiska språk.

Kanske börjar tänka för mycket när man alltid kollar på sin älskling ;) plus att äkta skönhet ska inte vara perfekt. Då tröttnar man på det :)

1459354052771-991480629.jpg
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Dagens tanke:
Är det bara jag som tycker att 1479 länken med 812 endlänkar egentligen inte ser ut att passa till klockan?

Jag gillar verkligen länken, klockan och allt.. Och det är ju så som det ska vara, men just bandhornend form och endlänkarna talar inte samma estetiska språk.

Kanske börjar tänka för mycket när man alltid kollar på sin älskling ;) plus att äkta skönhet ska inte vara perfekt. Då tröttnar man på det :)

1459354052771-991480629.jpg
Du har rätt. Skicka den till mig! :)
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Dagens tanke:
Är det bara jag som tycker att 1479 länken med 812 endlänkar egentligen inte ser ut att passa till klockan?

Jag gillar verkligen länken, klockan och allt.. Och det är ju så som det ska vara, men just bandhornend form och endlänkarna talar inte samma estetiska språk.

Kanske börjar tänka för mycket när man alltid kollar på sin älskling ;) plus att äkta skönhet ska inte vara perfekt. Då tröttnar man på det :)

1459354052771-991480629.jpg
Skönhet kommer inifrån:D
Nä, tycker det ser bra ut!
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Dagens tanke:
Är det bara jag som tycker att 1479 länken med 812 endlänkar egentligen inte ser ut att passa till klockan?

Jag gillar verkligen länken, klockan och allt.. Och det är ju så som det ska vara, men just bandhornend form och endlänkarna talar inte samma estetiska språk.

Kanske börjar tänka för mycket när man alltid kollar på sin älskling ;) plus att äkta skönhet ska inte vara perfekt. Då tröttnar man på det :)

1459354052771-991480629.jpg
Tycker det ser bra ut...MEN en 1171 eller än bättre 1039 lyfter klockan rejält!
 

gushen

Omega
Jag fick det tråkiga beskedet i veckan att leveransen av min speedmaster dröjer till den 20 april:( till råga på allt befinner jag mig utomlands på semester då men det ger mig iaf något att längta hem till! Jag tröstar mig dagligen med den här trevliga tråden under tiden!:)
 
Senast ändrad:

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Jag fick det tråkiga beskedet i veckan att leveransen av min speedmaster dröjer till den 20 april:( till råga på allt befinner jag mig utomlands på semester då men det ger mig iaf något att längta hem till! Jag tröstar mig dagligen med den här trevliga tråden under tiden!:)
Leveranstider is a bitch. Håll ut!
Rent officiellt kan jag inte välkomna din in i värmen än, men vi sparar en plats åt dig:)
Hoppas det går fort!
 
Topp