Knappast först att upptäcka det men Hirsch Osiris gör sig riktigt bra på månklockan. Middle Mudd gör sig därtill helt ok i strupen medan maten förbereds 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow! Vad kul att få se en sådan skönhet i tråden. Stort grattis!
Den bilden var så snygg, att jag genast går och byter klocka till en SpeedmasterFavoriten just nu!!![]()
![]()
Bästa komplimangen, tack @Omega21jul1969!Den bilden var så snygg, att jag genast går och byter klocka till en Speedmaster
Strap monster!Knappast först att upptäcka det men Hirsch Osiris gör sig riktigt bra på månklockan. Middle Mudd gör sig därtill helt ok i strupen medan maten förbereds
![]()
Uncle seiko länk? Ser riktigt vass ut
Har haft samma problem på en av mina tidigare Speedys, enkel fix för urmakaren att öppna och dra åt pushern. Men viktigt att få det gjort innan den lossar helt.Tjenare! På min speedmaster är nedre pusher "lösare" och sticker ut mer än den övre (se bilder).
Det är en 005:an
Hur ser era Speedmasters ut?
Vad bör man göra åt saken?
bilden är tagen upp och ner så den övre är den nedre jag talar om.
![]()
![]()
Får bli nästa gång klockan täthets testas.Har haft samma problem på en av mina tidigare Speedys, enkel fix för urmakaren att öppna och dra åt pushern. Men viktigt att få det gjort innan den lossar helt.
Håll bara koll så den inte blir lösare och tappas bort.Får bli nästa gång klockan täthets testas.![]()