• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Patric J

Rolex
2-Faktor
Godmorgon! Börjar onsdagen med KS och nya G-shocken, som ska göra jobbpremiÀr.
Dags att stiga upp och ta morgonberoccan.

20211110_063623.jpg


20211110_063630.jpg
 

L&W

Vacheron
2-Faktor
Gillar den skarpt alltsĂ„!!😍
Hmmm, blĂ„tt, silver, guld och rött..... Fyra modkit sĂ„ kan man ju snickra ihop en fuskis đŸ€”

Är det verkligen ingen hĂ€r som köpt Tokyon Ă€n??? Den blĂ„-lila stĂ„lisen alltsĂ„?
Du kan ju bygga en stĂ„lvariant av den med reserv lĂ€nkbitar frĂ„n alla dina stĂ„lisar. 😉
 

Cashmiri

Omega
2-Faktor
NÄgon som gett sig pÄ att polera glaset pÄ en dw5600 med solar, nÄgot man bör tÀnka pÄ? Tips pÄ tillvÀgagÄngsÀtt uppskattas :):)
 

L&W

Vacheron
2-Faktor

roosterman

G-shock
2-Faktor
Brandfield hade bra pris pÄ den. Men nu Àr det slut i lager.
Jag var sĂ„Ă„Ă„Ă„ nĂ€ra att köpa den dĂ„, men nĂ„gon rĂ€ddade mig 😁
Har ju dessutom en vÀrdecheck som ligger fint till hands till nÀsta inleverans;)
 

dragonhf

Rolex
Tycker inte den ser sÄ sliten ut?
Det Àr för att fÀrgen gör att den slitna ytan inte syns. DÀr det Àr mörkare fÀrg pÄ bezel, egentligen har ytan slitits ner, men pga fÀrgen sÄ uppfattar man nÀstan att
det Àr fÀrgskiftning. Ny bezel Àr pÄ vÀg, tyvÀrr hittar jag inga nya band.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Gör din unge glad??
Ibland gÄr Àven jag pÄ en mina , i detta fallet en rosa..:arghh:
SÄ jag tÀnkte som följer....
Den hÀr alldeles Àkta fake-Hello Kitty Baby-Gn tÀnker jag lotta ut till nÄgon av er trÄddeltagares ungar.
Den funkar alldeles utmĂ€rkt som en slit-o-slĂ€ngklocka med en massa kul ljuseffekter(se klippet) 😎
IMG_20211110_174536.jpg

IMG_20211110_174544.jpg

Skicka mig ett PM om du vill vara med i utlottningen. PMet vill jag ha innan kl16.00 pÄ fredag.
@Roosterwife kommer bli publicus notarius och lottdragerska pÄ fredag kvÀll.
Lite senare under fredagskvĂ€llen kommer jag hĂ€r i trĂ„den meddela vem vinnaren blev.😀

Apapapap. No fakes.
 
Topp