Lossless har funnits länge mig veterligt (motsvarande cd kvalitet)Stödjer Sonos lossless/highres nu?
High res tror jag inte funkar(ännu) om jag inte kör via pc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lossless har funnits länge mig veterligt (motsvarande cd kvalitet)Stödjer Sonos lossless/highres nu?
Bra recensioner dessutom. Blir ett köp när de kommer till butik.Nya B&W NC hörlurar. Kommer nog låta sjukt mycket bättre än motsvarande Bose mm... tror jag
https://www.hifiklubben.se/horlurar/bowers--wilkins-px-tradlos-horlur/
Liten detalj från hfk hemsida:Bra recensioner dessutom. Blir ett köp när de kommer till butik.
https://www.whathifi.com/bw/px/review
Tjusig anläggning och kul med XTZ! Har också ett par 99.26 (mk1). Mina prylar i övrigt är dock betydligt mer budget. Funderar på att byta ut min Onkyo SR608 mot någon stereostärk, faktiskt sneglat lite på H80n... XTZ 99.26 som jag tycker låter extremt bra för priset.
Var highres jag menade. Men det stämmer nog.
Lossless har funnits länge mig veterligt (motsvarande cd kvalitet)
High res tror jag inte funkar(ännu) om jag inte kör via pc
Har likadana som får hänga med när jag reser, kan också rekommendera dem! Till vardags kör jag Airpods.När det kommer till bärbart ljud kör jag på B&W P7 Wireless. Är supernöjd med dessa. Riktigt bra ljud, har aldrig tappat uppkopplingen, grym batteritid, sköna, snygga osv. Skulle batteriet ta slut när man är på språng är det bara släppa på ena kudden (som sitter med starka magneter) och trycka in 3,5mm kabeln.
Valde mellan dessa och sonys nya brusreducerande, men efter att ha provlyssnat så var det ett enkelt val.
Kan verkligen rekommendera dessa!
https://www.hifiklubben.se/horlurar/bowers--wilkins-p7-wireless-tradlos-horlur/
Har likadana som får hänga med när jag reser, kan också rekommendera dem! Till vardags kör jag Airpods.
Bra passform, på mig, dom sitter ganska hårt på men inget som skapar något obehag tycker jagHur upplever du passformen på p7? Dom kan klämma åt lite om lyssnar under en längre tid tycker jag.
Skulle köpt ett par trådlösa Sennheiser i valfri prisgrupp. Pluggar in sändaren i tv:en och så skickar den med deras trådlösa teknik som är överlägsen Bluetooth. Sen kan man komplettera samma sändare med ett par hörlurar till vid tillfälle.Tråkigt att glo på spännande film med obefintligt ljud pga sovande familj. Jag låter dom hellre sova än att hålla dom vakna... men,
Hur långt kommer man med ca1500kr? Köper man någon lite blåtandsenhet och jacka i hörlursuttaget i tvn el hur kör man bäst set up?
Kompletterande plan, två hörlurar synkade med tv så man slipper barnfilm när man vill diskutera med frun el laga mat ostört med en bärs i näven. Det är dock inte prio.
..el skulle ni hellre köra 5m förlängningssladd till ett par Bose QC (vilket jag har)?
En perfekt kombo. Jag har mark II.Tjusig anläggning och kul med XTZ! Har också ett par 99.26 (mk1). Mina prylar i övrigt är dock betydligt mer budget. Funderar på att byta ut min Onkyo SR608 mot någon stereostärk, faktiskt sneglat lite på H80n
Nu är man med i matchen. Lyckades pruta ner ett par Canton GLE 496 samt tillhörande center till riktigt bra pris. Nu försöka hitta alla inställningar i receiver
Vänta nu.
Du skulle inte ha golvare för att du inte hade plats med det...
Grattis!
Grattis till högtalarna, men jag har en annan fråga, hur fungerar din humidor? håller den tätt och håller den stabil luftfuktighet?Nu är man med i matchen. Lyckades pruta ner ett par Canton GLE 496 samt tillhörande center till riktigt bra pris. Nu försöka hitta alla inställningar i receiver
Japp. Funktionen är det ingen fel på, dock vete fan hur jag ska lösa det med glashörnen. Inte direkt "vass" men en bebis som ska krypa omkring runt den känns sådär.Grattis till högtalarna, men jag har en annan fråga, hur fungerar din humidor? håller den tätt och håller den stabil luftfuktighet?
Japp. Funktionen är det ingen fel på, dock vete fan hur jag ska lösa det med glashörnen. Inte direkt "vass" men en bebis som ska krypa omkring runt den känns sådär.
Haha ja, det kan jag förstå att de är lite sketchy, jäkla snygg Humidor då iaf!Japp. Funktionen är det ingen fel på, dock vete fan hur jag ska lösa det med glashörnen. Inte direkt "vass" men en bebis som ska krypa omkring runt den känns sådär.
Trivdes ni i boklok husen?
Kul med lite brittisk HIFI, mer såntSka hämta min naim atom och mina audiovector QR3 i veckan. Skönt med bra hifiljud
Det ringer en klocka men minns inte vad det berodde på, det var så längesedan. HAr du provat en annan webläsare?jag har problem med att skapa ett Tidal konto, hemsidan accepterar inga av mina lösenord jag prövar. har ni upplevt samma problem?