Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
5 bira och en stadig virre på 1,5h sen antiklimax... Perfekt! Då blir jag bakis till 19 och som människa imorgon bitti, awsome!
Spritorgie, krossade glas, brottningsmatcher, störningsjouren...
Bra kväll igår!
En ordentlig slakt super skiva har ingen övre åldersgränsDet är ingen riktig fest utan störningsjouren! Oj, vad jag önskar att jag var 20 år igen...
En ordentlig slakt super skiva har ingen övre åldersgräns
Damn auto correct. Slakt supar skiva.Slakt super skiva?
Damn auto correct. Slakt supar skiva.
Kom dåDu vet att särskrivning straffas med att uteslutande bära Daniel Wellington-klockor resten av livet?
En ordentlig slakt super skiva har ingen övre åldersgräns
HehehehHAHAHAHAH! Jag hade älskat det. Många ryggskott som kan tillskrivas breakdance också en sån kväll?Absolut inte, det blir bara lite mer pinsamt när störningsjouren ringer på och hittar ett gäng 45-taggare som ballat ur till 80-talsnostalgi-greatest hits...
HehehehHAHAHAHAH! Jag hade älskat det. Många ryggskott som kan tillskrivas breakdance också en sån kväll?
Dricker nu, jobbar till 01:00 pga sportsändning imorgon. Jag är inte en smart människa. Återkommer om bakfyllan
Chansar lite här: jobbar du på P4? Och den naturliga följdfrågan: dricker ni innan deadline där?
Nepp, jobbar inte på P4. men jag tror nog att dom dricker där.
Skulle jag också göra om jag jobbade där...
Nix, gammal hederlig print som det heter numera. Tidning, kallade vi det när jag började på stenåldern.Ja, det borde de. Men de gillar food trucks. Det vet jag. jobbar du inom sändningsmedia?
Nix, gammal hederlig print som det heter numera. Tidning, kallade vi det när jag började på stenåldern.
Dn?
Dags att komma in i den spännande värden av digitalt
Inte dn, aningen lägre upplaga... Asch, det där internet är nog bara en fluga. Dessutom går det ju inte att tjäna pengar på digital publicering
Den är ball den där microtorn! Lite sugen på att hugga den som ligger på tratten...
Den tar jag! På fyllan...
Jag är sugen, men inget måste. Har annat som hägrar... Varsågod, den är din!
http://www.tradera.com/item/302554/215405322/universal-polerouter-aut-60-tal-
Hade den redan i minneslistan
Har ställt lite frågor runt den, vi får se.
Bara att hugga!
Jag köper den billigt av dig när du kommit fram till att du inte behöver 2st...