• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Oh herre min skapare. Skulle käka middag mes några vänner. Såklart fastnar ALLA i trafiken eller jobba över. Så jag snackar skit med bartendern. 8 drinkar senare anländer mitt sällskap, och drinkarna fortsätter komma in. Sedan visar det sig att en polare ska få knodd, något som såklart ska firas med skumpa. Jag var jättefull när jag vaknade. Nu slog betongkepsen till.

Och det sjukaste är att hela kvällen slutade på runt tusenlappen med mat. Dit ska jag gå fler gånger

20140927_160832.jpg

Enligt min bank har jag spenderat pengar på mat och drinkar jag inte kommer ihåg och duschen känns som en lagom blöt karusell. Jag börjar också jobba om 40 minuter. Men jag tror jag fick en dejt, så det är trevligt

Ledsen grabbar och tjejer. Är inte bakfull idag men jag kom att tänka på när jag vaknade upp i ett rum jag inte kände igen. Tog ett par sekunder innan jag kom på var jag var och två frågor dök upp i mitt huvud. 1. Varför är jag hos mina föräldrar (var 21 vid tillfället) och 2. Varför har jag träningskläder på mig.

När jag kom hem låg byxorna och skjortan fint på sängen och kavajen hängde på dörren. Antagligen trodde jag det skulle lindra bakfylla att springa lite när jag kom hem så jag hade bytt om och sprungit ca 7km hem till mina föräldrar. Tänk vad lite tequila kan ställa till med.

Sorry för en gammal bakisrapport men jag kom att tänka på den när jag såg tråden.

Tillbaka
Topp