StrawberryFields
Sir Notalot
Fegis!Blåste av ligget. Insåg att de stod för mycket på spel där av "slutet gott allting gott"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fegis!Blåste av ligget. Insåg att de stod för mycket på spel där av "slutet gott allting gott"
Är det bara jag eller blir bakfyllorna 100ggr värre efter man fyllt 25 ? Känner mig inte 100% förrens måndag-tisdag.. När man var yngre var man ju tipptopp dagen efter när man fått i sig lite fyllekäk.
Det känns nästan så man måste fråga om din snapchat, jag kan bara tänka mig vad jordgubbsfältet och bajenmilitären får under dina utgångar[emoji6]True dat! Slutet gott allting gott
Det känns nästan så man måste fråga om din snapchat, jag kan bara tänka mig vad jordgubbsfältet och bajenmilitären får under dina utgångar[emoji6]
Ta det i PM om du inte vill outa dig.
Själv lyxar man i att man precis har flyttat in i sin alldeles egna lägenhet(bodde inneboende innan...) precis bredvid campus där även nattklubben ligger, det kmr bli ett par oförglömlig(bokstavligt talat) kvällar kan jag tänka mig i framtiden!
Ett till för fan!Relativt dålig på att snapa ibland men slänger iväg ett pm.
Haha perfekt ju, efterfester konstant
Ett till för fan!
med bakenmilitären antar jag att du menar mig? För det första så är jag inte bajare. Halsduken var lånad av en kollega (som är bajare så in i helvete). Sedan saknar jag hollow123 på snap. Men löses detta kan det bli roligt!Det känns nästan så man måste fråga om din snapchat, jag kan bara tänka mig vad jordgubbsfältet och bajenmilitären får under dina utgångar[emoji6]
Ta det i PM om du inte vill outa dig.
Själv lyxar man i att man precis har flyttat in i sin alldeles egna lägenhet(bodde inneboende innan...) precis bredvid campus där även nattklubben ligger, det kmr bli ett par oförglömlig(bokstavligt talat) kvällar kan jag tänka mig i framtiden!
Relativt dålig på att snapa ibland men slänger iväg ett pm.
Haha perfekt ju, efterfester konstant
med bakenmilitären antar jag att du menar mig? För det första så är jag inte bajare. Halsduken var lånad av en kollega (som är bajare så in i helvete). Sedan saknar jag hollow123 på snap. Men löses detta kan det bli roligt!
Vi är mer inne i förfester, vi brukar vara såpass fulla efter klubben att vi antingen spyr eller somnar i en snövall.
Bakenmilitären, haha.
Att du uppoffra dig och din heder för Hammarby är uppskattat iaf!
Jasså ni rockar den stilen! Svårt med damer om ni sover ute i snön
Det är inte bara du...Är det bara jag eller blir bakfyllorna 100ggr värre efter man fyllt 25 ? Känner mig inte 100% förrens måndag-tisdag.. När man var yngre var man ju tipptopp dagen efter när man fått i sig lite fyllekäk.
Är det bara jag eller blir bakfyllorna 100ggr värre efter man fyllt 25 ? Känner mig inte 100% förrens måndag-tisdag.. När man var yngre var man ju tipptopp dagen efter när man fått i sig lite fyllekäk.
Stämmer, var ute i lördags och är fortfarande dödsbakis..
Fan meyer från grundskolan? Hänger du här också trevligt!
Hahaha det är jag! Har även gjort comeback i våran gamla skola nu när jag blivit lärare
Hoppas allt är bra med dig!
Haha okej kul! Har något svagt minne av att du ville bli lärare när vi var kids. Själv snubbla man in på siffror och ekonomi.
Vi får styra upp bärs någon gång med lite klocksnack så kan vi gnälla lite här i tråden sen efteråt om våra bakfyllor
Livets livBörjar mitt inlägg som så många andra här.
Fyy fan. Efter en okristlig mängd sprit och ett par sliriga inlägg i 50-shades tråden så ska jag hem. Taxi ska ringas och jag ska sluddra fram vart jag vill.
Växeltjejen är ett gammalt ragg/ex som jag inte sett på ett tag. Tydligen var det en bra idé efter lite snack att jag åkte dit istället för hem. Fick skjuts hem till polaren nu med så nu ska jag ligga i fosterställning på hans soffa och spela cod hela dagen.
....så vad heter du på instagram?Gaygala igår.. känner inga spår av varken glitter eller glamour.
Känner desto mer av rödvin, bubbel och än mer rödvin.
Tack KS för att det inte är lika lätt att lägga upp bilder här som på instagram. Alkolåspåmobilen!!
....så vad heter du på instagram?
Men sluta nu... alla gillar fyllebilder på insta!Ragga irl istället för på internet.
Det är snapchat som räknas....Men sluta nu... alla gillar fyllebilder på insta!
Helst när dom innehåller vakternas Breitlingklockor, Samantha Fox, Sissela och en o annan fylleselfie.Men sluta nu... alla gillar fyllebilder på insta!
De får man ju bara se i 10 sekunder...Det är snapchat som räknas....
Som jag då! Eller snapchat har jag iofs...Helst när dom innehåller vakternas Breitlingklockor, Samantha Fox, Sissela och en o annan fylleselfie.
Tur jag inte har varken snapchat (vad är det?) facebook eller detdäraTwitter..
När jag lyckas komma upp i tvåsiffriga antal jägershots på lokal har jag en tendens att försöka tjata till mig klockselfies tillsammans med väktarna, framförallt de Breitlingbärande.Helst när dom innehåller vakternas Breitlingklockor, Samantha Fox, Sissela och en o annan fylleselfie.