• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Du
När jag lyckas komma upp i tvåsiffriga antal jägershots på lokal har jag en tendens att försöka tjata till mig klockselfies tillsammans med väktarna, framförallt de Breitlingbärande.
Brukar mest resultera i svar som "Ta ett varv kring kvarteret grabben" eller favoriten "Du ville göra vad sa du att det hette? Du ska nog gå nu!".

Kan inte rekommendera det.
Mina uttråkade vakter ställde glatt upp och ena vakten drog till och med fram sin trasiga Breitlingklocka och berättade glatt att den var äkta. Själv var jag i ett skick där jag omöjligt kunde avgöra om det ens var en Breitling.
Någon uppläxning fick jag inte trots hög berusningsgrad. :)

Är det bara jag som använder skiten till att bomba mina stackars "vänner" med konstiga ansiktsuttryck, flashiga bilder på hur otroligt god smak jag har samt klockfoton med texter i stil med "Rollen är värd mer än vad din blodslinje genererat sedan hedenhös, ät skit grabbhalva."

Okej, jag testar.. snapchat för en månad.
Försvinner infon direkt? Så jag kan inte läsa/titta igen? Om jag inte typ print screenar?
Frågar de unga o visa. :pompus:

Okej, jag testar.. snapchat för en månad.
Försvinner infon direkt? Så jag kan inte läsa/titta igen? Om jag inte typ print screenar?
Frågar de unga o visa. :pompus:
Stämmer. Du väljer själv hur många sekunder bilden visas, 10 sekunder är max. Sen kan man lägga till text eller rita något kul. Om mottagaren printscreenar så Får du en notis om det. :)
Det finns dock appar som kan spara snapsen utan att du får reda på det.

Tillbaka
Topp