• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Precis så! Den som skickade får en notis om du tar en print

Gjorde värsta tabben angående det. Hade ingen som helst aning om det tills jag blev utfrågad om varför jag printscreenade henne (med en sådan bild hon visade vet jag inte riktigt vad hon förväntade sig, hon hade satt timern på 10 sek dessutom).

Gjorde värsta tabben angående det. Hade ingen som helst aning om det tills jag blev utfrågad om varför jag printscreenade henne (med en sådan bild hon visade vet jag inte riktigt vad hon förväntade sig, hon hade satt timern på 10 sek dessutom).
Åå fyfan :hilarious: Bättre än när man inte kunda printa alls OCH de fick en notis i alla fall..

Kvinna känns 1800-tal. Eller +40... Vid 26 finns det mycket kvar!
Vad menar du? Pojkspoling..... ;)
images

davaxels heter jag, under fyllan får tydligen folk roliga snaps. Senast två tjejer som gned sig på en pelare på "campusnattklubben"

Började gårdagen med ett par fem öl efter jobbet, hem och klämma i sig en halv ugnsplåt hemgjord pizza, sen långt ut i förorten och träffa en dam över en flaska bubbel, resten är historia.
Nu på väg till offside i Solna C för öl och burgare för att sedan gå på träningsmatch denna vackra lördag. Mår kalas!

Tror ni man få värre bakfyllor om man dricker Guinness istället för "vanliga" b-lagers? Jag tror nämligen att så kan vara fallet...

Jag tror att mackorna lindrade bakfyllan rejält, idag känner jag mig hyffsat fräsh trots sju(?) 6cl tequila och kanske två liter öl.

Lyckades även med bedriften att få en bartenders nummer, det om något är jag väldigt stolt över:)

Tillbaka
Topp