CLT
Guld
Vadå..? Hon är 26. Då är man väl kvinna?
Kvinna känns 1800-tal. Eller +40... Vid 26 finns det mycket kvar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vadå..? Hon är 26. Då är man väl kvinna?
Precis så! Den som skickade får en notis om du tar en print
Åå fyfan Bättre än när man inte kunda printa alls OCH de fick en notis i alla fall..Gjorde värsta tabben angående det. Hade ingen som helst aning om det tills jag blev utfrågad om varför jag printscreenade henne (med en sådan bild hon visade vet jag inte riktigt vad hon förväntade sig, hon hade satt timern på 10 sek dessutom).
Kvinna känns 1800-tal. Eller +40... Vid 26 finns det mycket kvar!
Vad menar du? Pojkspoling.....Kvinna känns 1800-tal. Eller +40... Vid 26 finns det mycket kvar!
Njaee tveksamt va? Eller så är det för att det faktiskt händer att jag får se bröst i verkligheten som jag aldrig får det på snapchat...
MILF-Nancys bröst räknas inte...
Alla som känner till försvarsmaktens UGL konceptet förstår hur bakfull jag kommer vara på lördag...
Är du numer levande?Alla som känner till försvarsmaktens UGL konceptet förstår hur bakfull jag kommer vara på lördag...
Låter som helkväll igår.Munnen ärsnustorr, skallen känns som att den ska explodera oxh jag är sinnessjukt bajsnödig. Fy helvete
Låter som helkväll igår.
Här är det fotbollsträning (sonen spelar) som gäller.
Amenförihelvete. Jag är ju värdelös på bakfyllan.Låter som helkväll igår.
Här är det fotbollsträning (sonen spelar) som gäller.
Måndagsfylla, sjukt underskattatnu är man inte kaxig asså.....
Mår riktigt kass idag...får bli en kebabrulle till frukost.
Tricket är ju att äta en på natten och en till frukost
Sovit????Hej
Må dagsfylla när den är som bäst. Skickat PM som det behövs en enigmamaskin för att läsa, skickat underliga sms, diskuterat etik och moral, och sovit med ett fruntinmer
Ja. Hon har kille men fick sova över...Sovit????