• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Fan, här ligger man och mår som man förtjänar. Ta fram anteckningsblocken nu pojkar. Husbåt, förbannat trevligt att dricka på. Mindre trevligt att vakna på. Min verklighet gungar påriktigt. Vet inte om ens vatten kommer kunna lösa ut den här dagen.

Fan, här ligger man och mår som man förtjänar. Ta fram anteckningsblocken nu pojkar. Husbåt, förbannat trevligt att dricka på. Mindre trevligt att vakna på. Min verklighet gungar påriktigt. Vet inte om ens vatten kommer kunna lösa ut den här dagen.

En spya, en bärs, en kebabtallrik med extra sås och en powernap. I den ordningen så är det löööögnt!

Lycka till i jakten. :happyhappy:
77cd7d60-99ae-4d89-9fc5-e5281ebbe70f.jpg

Lagfest igår för att fira kvalplats. Behöver jag säga mer?

En go gôbbe kände en bartender. Behöver jag säga mer?

Det var mer kvinnor än män (sjukt som fan) på krogen. Behöver jag säga mer?

Jag jobbar nu. Behöver jag säga mer?

Fosterställning, kall dusch, pizza, fotboll sen. Behöver jag säga mer?

Skoja inte med mig. Gårdagen kvalar nästan in på topp tio konstigaste kvällarna. Skulle ut och ta en öl med en polare igår... Slutade med att jag missade en trekant med ett lesbiskt par för att de började grilla och det blev taxi hem istället. Väldigt trevlig taxichaufför i alla fall.

Helvete !
Du har för mycket fritid .

Tillbaka
Topp