Överraskningsfyllan...den bästa av fyllorna.Urk...
En sån där kväll som börjar med att man möter en polare för en fika och sen kommer hem mitt i natten svinfull, och har ingen aning om hur det gick till...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Överraskningsfyllan...den bästa av fyllorna.Urk...
En sån där kväll som börjar med att man möter en polare för en fika och sen kommer hem mitt i natten svinfull, och har ingen aning om hur det gick till...
Ja, jag blev så chockad och överaskad av den att jag blev helt plakat.Överraskningsfyllan...den bästa av fyllorna.
Överaskningsfylla ikväll också...
Vin med världens vackraste flicka
Hon du trånar efter men ej kan få?Överaskningsfylla ikväll också...
Vin med världens vackraste flicka
Oui... Hon ja.Hon du trånar efter men ej kan få?
Fan, här ligger man och mår som man förtjänar. Ta fram anteckningsblocken nu pojkar. Husbåt, förbannat trevligt att dricka på. Mindre trevligt att vakna på. Min verklighet gungar påriktigt. Vet inte om ens vatten kommer kunna lösa ut den här dagen.
Jag skulle ju bara käka middag igår. Hurfan blev det så att jag vinglade hem klockan 4 och hade ringt allt man vill ligga med på telefonen?
Hör dig! Även jag gick lottlös igår! Dock har/hade jag bara en grymmego dam i sikte, kommer ta ett tag... Marcus uggla knows who
Vi kan kalla henne för 'The Unicorn'...
Oh do tellLagfest igår för att fira kvalplats. Behöver jag säga mer?
En go gôbbe kände en bartender. Behöver jag säga mer?
Det var mer kvinnor än män (sjukt som fan) på krogen. Behöver jag säga mer?
Jag jobbar nu. Behöver jag säga mer?
Fosterställning, kall dusch, pizza, fotboll sen. Behöver jag säga mer?
Följer upp den med en torsdagsbakfylla...Tisdagsfylla i alla ära... Onsdagsbakyllan från helvetet. Den här dagen måste ta slut snart.
Skoja inte med mig. Gårdagen kvalar nästan in på topp tio konstigaste kvällarna. Skulle ut och ta en öl med en polare igår... Slutade med att jag missade en trekant med ett lesbiskt par för att de började grilla och det blev taxi hem istället. Väldigt trevlig taxichaufför i alla fall.Följer upp den med en torsdagsbakfylla...
Skoja inte med mig. Gårdagen kvalar nästan in på topp tio konstigaste kvällarna. Skulle ut och ta en öl med en polare igår... Slutade med att jag missade en trekant med ett lesbiskt par för att de började grilla och det blev taxi hem istället. Väldigt trevlig taxichaufför i alla fall.
Skoja inte med mig. Just nu sitter jag och funderar på om den där andra flaskan var nödvändig igår...Helvete !
Du har för mycket fritid .
Skoja inte med mig. Just nu sitter jag och funderar på om den där andra flaskan var nödvändig igår...