Tja Cristian,Lite bakis
Det är jag också.
/ Christian
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tja Cristian,Lite bakis
HahaTja Cristian,
Det är jag också.
/ Christian
Hjälp! Vart finns det bästa bakis käket i Bergen?
Ligger och kallsvettas på ett lite för varmt hotellrum och försöker klura ut hur jag lyckades ta mig hem igår. Norge är inte hälsosamt.
Man behöver aldrig en ursäkt för att bli berusad i broderfolkets land. Skål!Vad i he gör du i den gamla unionsstaden , sneseglat tretungat ?
Kontentan av gårdagen.
Flygvapnets soldater kan inte dricka sprit eller bära riktiga klockor. Det borde vara brottsligt att bära suunto på bal.
Helvete... Söndagsspritning är alltid en bra idé. Om man bara kunde ta sig ur sängen dagen efter..
Jag mår fortfarande dåligt efter lördagens bravader... Först klockan 20.00 blåste jag 0, helt sinnessjukt.
Det Bästa som finns är ju att packa under tidsbrist. Jag minns en resa till fjällen för några år sedan.istället för att packa drog jag ut på krogen och drog hen en donna, när klockan ringde så gjorde jag det smarta beslutet att ligga istället för att duscha/packa. Så på ca4 minuter och dyngrak så packade jag allt jag behövde. varför jag behövde kortärmade linneakjortor i sälen förstår nog ingen. Men kul var det!Rödsprängda ögon, dunkande huvudvärk och om 2h går taxin till Arlanda och sen flyg till Hong Kong... Det skall tilläggas att jag inte ens börjat packa.
Det här kommer att bli en lång dag!
Det Bästa som finns är ju att packa under tidsbrist. Jag minns en resa till fjällen för några år sedan.istället för att packa drog jag ut på krogen och drog hen en donna, när klockan ringde så gjorde jag det smarta beslutet att ligga istället för att duscha/packa. Så på ca4 minuter och dyngrak så packade jag allt jag behövde. varför jag behövde kortärmade linneakjortor i sälen förstår nog ingen. Men kul var det!
Nu innåt staden för att leka turistguide åt en britt oxh en amerikan
BuljongVad är bästa kuren mot baksmälla?
Vad är bästa kuren mot baksmälla?
Låter som något som kan fungera!Väckarklocka 06.30.
Ta 1 Alvedon & 2 resorb.
Sprut-skita och spy i badkaret bredvid samtidigt.
Ta ytterligare 2 Alvedon och 3-4 resorb.
Öppna 2 eller fler Cola burkar och gå och jobba.
Fungerar varje gång!
Låter som något som kan fungera!
Blir att testa i helgen då jag har lovat att köra stenhårt på fredag... Jobbar dagen efter också - i butik
Tänkte att man ska ta några resorb innan man somnar också...
Hehe jag skulle rekommendera @WBergdahl att sluta dricka tidigt. Släng i dig vatten på toan under kvällen och när du kommer hem så trycker du två vätskeersättare, ett lifehack är att ta en tablett vätskeersättning innan du drar ut. Sov så mycket som möjligt. Sen självklart två alvedon och två tabletter vätskeersättning på morgonen dagen efter. Fit for fight!Perfekt ju! Kör du riktigt hårt så att du fortfarande är full när du vaknar slår bakfyllan till lagom tills arbetspasset är över. Glöm inte halstabletter och en dusch så du slipper stinka sprit
Jag känner mig som en idiot, efter allt mitt resorbmissbruk har jag inte kommit på att ta det innan utgång Ska testas på fredag!Hehe jag skulle rekommendera @WBergdahl att sluta dricka tidigt. Släng i dig vatten på toan under kvällen och när du kommer hem så trycker du två vätskeersättare, ett lifehack är att ta en tablett vätskeersättning innan du drar ut. Sov så mycket som möjligt. Sen självklart två alvedon och två tabletter vätskeersättning på morgonen dagen efter. Fit for fight!
Fan va bra!Hehe jag skulle rekommendera @WBergdahl att sluta dricka tidigt. Släng i dig vatten på toan under kvällen och när du kommer hem så trycker du två vätskeersättare, ett lifehack är att ta en tablett vätskeersättning innan du drar ut. Sov så mycket som möjligt. Sen självklart två alvedon och två tabletter vätskeersättning på morgonen dagen efter. Fit for fight!