• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Drick inte såna här på tom mage (ALKOHOLHALT 8,2 %) :dead:

IMG_5398.JPG

Tjeeena

Igår var en väldigt intressant kväll, förkrök hos helt nya människor, två vinflaskor medtaget. Första vinflaskan uppdrucken på 30min tillsammans med en del rom som jag fick av en phösare, den andra flaskan finns inte med oss längre. Jag kom dit 21.00, kommer ihåg absolut ingenting efter 22, tror jag. Runt 24 blev jag uppburen till min lägenhet(förkröket var våningen nedanför) .

Årets värsta fylla och efter den här kvällen kallas jag Vinmannen/Vin

Rödsprängda ögon, dunkande huvudvärk och om 2h går taxin till Arlanda och sen flyg till Hong Kong... Det skall tilläggas att jag inte ens börjat packa.

Det här kommer att bli en lång dag!

Rödsprängda ögon, dunkande huvudvärk och om 2h går taxin till Arlanda och sen flyg till Hong Kong... Det skall tilläggas att jag inte ens börjat packa.

Det här kommer att bli en lång dag!
Det Bästa som finns är ju att packa under tidsbrist. Jag minns en resa till fjällen för några år sedan.istället för att packa drog jag ut på krogen och drog hen en donna, när klockan ringde så gjorde jag det smarta beslutet att ligga istället för att duscha/packa. Så på ca4 minuter och dyngrak så packade jag allt jag behövde. varför jag behövde kortärmade linneakjortor i sälen förstår nog ingen. Men kul var det!

Det Bästa som finns är ju att packa under tidsbrist. Jag minns en resa till fjällen för några år sedan.istället för att packa drog jag ut på krogen och drog hen en donna, när klockan ringde så gjorde jag det smarta beslutet att ligga istället för att duscha/packa. Så på ca4 minuter och dyngrak så packade jag allt jag behövde. varför jag behövde kortärmade linneakjortor i sälen förstår nog ingen. Men kul var det!

Hahaha!

Jag har gett upp packningen, bättre att hänga på KS.
Det enda som behövs är pass och det jobbrelaterade, resten kan jag köpa där eller på Arlanda.

Smått jobbigt dock att kliva på planet med 5 fulla påsar med skjortor, jeans och en hel garderob...

Väckarklocka 06.30.
Ta 1 Alvedon & 2 resorb.
Sprut-skita och spy i badkaret bredvid samtidigt.
Ta ytterligare 2 Alvedon och 3-4 resorb.
Öppna 2 eller fler Cola burkar och gå och jobba.

Fungerar varje gång!
Låter som något som kan fungera!
Blir att testa i helgen då jag har lovat att köra stenhårt på fredag... Jobbar dagen efter också - i butik :drowning:
Tänkte att man ska ta några resorb innan man somnar också...

Låter som något som kan fungera!
Blir att testa i helgen då jag har lovat att köra stenhårt på fredag... Jobbar dagen efter också - i butik :drowning:
Tänkte att man ska ta några resorb innan man somnar också...

Perfekt ju! Kör du riktigt hårt så att du fortfarande är full när du vaknar slår bakfyllan till lagom tills arbetspasset är över. Glöm inte halstabletter och en dusch så du slipper stinka sprit ;)

Perfekt ju! Kör du riktigt hårt så att du fortfarande är full när du vaknar slår bakfyllan till lagom tills arbetspasset är över. Glöm inte halstabletter och en dusch så du slipper stinka sprit ;)
Hehe jag skulle rekommendera @WBergdahl att sluta dricka tidigt. Släng i dig vatten på toan under kvällen och när du kommer hem så trycker du två vätskeersättare, ett lifehack är att ta en tablett vätskeersättning innan du drar ut. Sov så mycket som möjligt. Sen självklart två alvedon och två tabletter vätskeersättning på morgonen dagen efter. Fit for fight! :)

Hehe jag skulle rekommendera @WBergdahl att sluta dricka tidigt. Släng i dig vatten på toan under kvällen och när du kommer hem så trycker du två vätskeersättare, ett lifehack är att ta en tablett vätskeersättning innan du drar ut. Sov så mycket som möjligt. Sen självklart två alvedon och två tabletter vätskeersättning på morgonen dagen efter. Fit for fight! :)
Jag känner mig som en idiot, efter allt mitt resorbmissbruk har jag inte kommit på att ta det innan utgång :banghead: Ska testas på fredag! :)

Fan va bra!
Blir nog en kombo av allt... Problemet är att blir jag börjar så har jag svårt att sluta om inte alla ska hem :(
Men men, Resorb - vatten - dusch - Resorb - bakisskit - värktablett(er) - halstabletter - vatten - Resorb...
Jag testar! :D

Tillbaka
Topp