Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har! Men chefen fattade och var inte jättenöjd... Var nog för att jag luktade sprit, men jävlar va saker jag sålde åt människor!Ingen mer än mig som kört raka vägen från krogen till jobbet? Funkade förvånansvärt bra men efter lunch var jag inte särskilt produktiv...
Låter som något som kan fungera!
Blir att testa i helgen då jag har lovat att köra stenhårt på fredag... Jobbar dagen efter också - i butik
Tänkte att man ska ta några resorb innan man somnar också...
Jag har! Men chefen fattade och var inte jättenöjd... Var nog för att jag luktade sprit, men jävlar va saker jag sålde åt människor!
Av någon anledning blev jag dock inte bakis den gången
Låter som en dröm!Det är det sköna med mitt jobb, jag slipper träffa någon och kan lida i min ensamhet.
Hahahahaha, vilken jävla legend!Min chef vart inte så glad då man stank sprit men annat än det så brydde hon sig inte så länge man inte låg i fosterställning inne i lunchrummet. Dock tycker jag att när man är små bakis säljer man grymt bra! Fattar inte hur men det funkade alltid då jag jobbade som säljare på Phonehouse.
Roligaste/sjukaste var nog dock den vecka jag och kollegan festat varenda kväll på diverse event som vart med jobbet och då man på fredagen somnat i lunchrummet och regionschefen kommer in och undrar varför man dragit morgonen innan utan att väcka henne!?
-Jobbet var svaret. Och ja, jag hade noll minne av att jag tydligen raggat upp henne och följt med henne hem. Tur man vart månadens och veckans säljare den veckan/månaden samtidigt som butiken blev månadens bästa med.
Legen *wait for it* dary!Min chef vart inte så glad då man stank sprit men annat än det så brydde hon sig inte så länge man inte låg i fosterställning inne i lunchrummet. Dock tycker jag att när man är små bakis säljer man grymt bra! Fattar inte hur men det funkade alltid då jag jobbade som säljare på Phonehouse.
Roligaste/sjukaste var nog dock den vecka jag och kollegan festat varenda kväll på diverse event som vart med jobbet och då man på fredagen somnat i lunchrummet och regionschefen kommer in och undrar varför man dragit morgonen innan utan att väcka henne!?
-Jobbet var svaret. Och ja, jag hade noll minne av att jag tydligen raggat upp henne och följt med henne hem. Tur man vart månadens och veckans säljare den veckan/månaden samtidigt som butiken blev månadens bästa med.
Det roligaste som hänt på detta jobb för mig var att jag var ute med massa kollegor, och drar hem en utav dom. Sen drog vi till jobbet tillsammans! Lite stelt men vafan, "pinne som pinne"Min chef vart inte så glad då man stank sprit men annat än det så brydde hon sig inte så länge man inte låg i fosterställning inne i lunchrummet. Dock tycker jag att när man är små bakis säljer man grymt bra! Fattar inte hur men det funkade alltid då jag jobbade som säljare på Phonehouse.
Det roligaste som hänt på detta jobb för mig var att jag var ute med massa kollegor, och drar hem en utav dom. Sen drog vi till jobbet tillsammans! Lite stelt men vafan, "pinne som pinne"
Det roligaste som hänt på detta jobb för mig var att jag var ute med massa kollegor, och drar hem en utav dom. Sen drog vi till jobbet tillsammans! Lite stelt men vafan, "pinne som pinne"
Haha, det är ju en klassiker!Pinne som pinne va ny för mig!
Jag måste dock ge dig mer credd i att ni gick hemifrån samtidigt. Jag smet ju mer eller mindre vilket är långt ifrån mina stoltaste ögonblick. Men vem vet, jag fick ju bättre jobb några seriösare dejter/nätter senare så man kanske ska stämpla sig som slampa istället för doushe..
Haha, det är ju en klassiker!
Smiter oftast när det kommer till sånt, och har som grej nu för tiden att inte dra hem tjejer till mig själv (med vissa undantag då), då många gärna stannar längre än vad jag vill...
Smidigare att dra hem till henne och sen dra när man är klar!
Skiter faktiskt i om dom känner sig billiga eller så då jag vet att jag aldrig (peppar, peppar) kommer att stöta på dom igen
Hur kan man aldrig ha tänkt på detta tidigare?!Tips: Smsa en polare på morgonen, be honom ringa hyfsat tidigt. Sen har du en enkel getaway
Hur kan man aldrig ha tänkt på detta tidigare?!
Du är en riktigt "bitch-whisperer" eller?
Myntar nya uttryck oftare än vad jag byter kalsongerStandard. Säger man att man ska bli hämtad också så man kan man fråga om en adress får man även ganska snabbt ett hum om vart man är
Haha aldrig hört det uttrycket Elaborate!
Citatmaskin alltsåMyntar nya uttryck oftare än vad jag byter kalsonger
"Bitch-whisperer"?Citatmaskin alltså
Vad betyder uttrycket då?!?
Min chef vart inte så glad då man stank sprit men annat än det så brydde hon sig inte så länge man inte låg i fosterställning inne i lunchrummet. Dock tycker jag att när man är små bakis säljer man grymt bra! Fattar inte hur men det funkade alltid då jag jobbade som säljare på Phonehouse.
Hahaha du är sjuk. Pinne som pinneDet roligaste som hänt på detta jobb för mig var att jag var ute med massa kollegor, och drar hem en utav dom. Sen drog vi till jobbet tillsammans! Lite stelt men vafan, "pinne som pinne"
"Bitch-whisperer"?
Någon som är en fena med "damerna" och vet hur man tampas med dom. Även hur man gör när man kör fast och behöver ta sig loss
Typ som den där "mannen som talar med hundar" fast med bitches istället
Bra surr!Jaha misstänkte att det var något sådant! Ja men jag har haft en del "flyt" med damer Dock ändring nu, ska bli en seriös karl
Parmiddagar väntar med @christian-h
Haha, lite svinig är man nog ändåHahaha du är sjuk. Pinne som pinne
Jag blir typ inte bakis. Gillar liter av vatten, ett toabesök och en långdusch i både iskallt och halvvarmt vatten så mår man på topp.Vad är bästa kuren mot baksmälla?
Hahaha om det där är sant så är det de sjukaste jag läst i år.
Haha, en pinne är ett ligg!Bjuder gärna på den. Dock är det nog närapå den enda bra story jag har att bjuda på i mitt liv då det är rätt svenne banan annars och för snäll för mitt eget bästa..
Men vad betyder nu det här pinne som pinne?
Bjuder gärna på den. Dock är det nog närapå den enda bra story jag har att bjuda på i mitt liv då det är rätt svenne banan annars och för snäll för mitt eget bästa..
Men vad betyder nu det här pinne som pinne?
Tips: Smsa en polare på morgonen, be honom ringa hyfsat tidigt. Sen har du en enkel getaway
Hur kan man aldrig ha tänkt på detta tidigare?!
Du är en riktigt "bitch-whisperer" eller?
Hahahah episkt! Jävla skönt att slippa jobba idag då Va de bra match då?En söndagsfylla kan bara sluta på två sätt, antigen blir det tråkigt eller så blir det en dunder succé och grymt jävla dimmigt. Denna slutade på senare hälften, fylla, hemsläpp och grymt full när man vaknar upp. Tackar gudarna att man var ledigt från jobbet.