• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Ingen mer än mig som kört raka vägen från krogen till jobbet? Funkade förvånansvärt bra men efter lunch var jag inte särskilt produktiv... :D

• Like
Reactions: JLW
Jag har! Men chefen fattade och var inte jättenöjd... Var nog för att jag luktade sprit, men jävlar va saker jag sålde åt människor!
Av någon anledning blev jag dock inte bakis den gången :)

Min chef vart inte så glad då man stank sprit men annat än det så brydde hon sig inte så länge man inte låg i fosterställning inne i lunchrummet. Dock tycker jag att när man är små bakis säljer man grymt bra! Fattar inte hur men det funkade alltid då jag jobbade som säljare på Phonehouse.

Roligaste/sjukaste var nog dock den vecka jag och kollegan festat varenda kväll på diverse event som vart med jobbet och då man på fredagen somnat i lunchrummet och regionschefen kommer in och undrar varför man dragit morgonen innan utan att väcka henne!?
-Jobbet var svaret. Och ja, jag hade noll minne av att jag tydligen raggat upp henne och följt med henne hem. Tur man vart månadens och veckans säljare den veckan/månaden samtidigt som butiken blev månadens bästa med. :D

Min chef vart inte så glad då man stank sprit men annat än det så brydde hon sig inte så länge man inte låg i fosterställning inne i lunchrummet. Dock tycker jag att när man är små bakis säljer man grymt bra! Fattar inte hur men det funkade alltid då jag jobbade som säljare på Phonehouse.

Roligaste/sjukaste var nog dock den vecka jag och kollegan festat varenda kväll på diverse event som vart med jobbet och då man på fredagen somnat i lunchrummet och regionschefen kommer in och undrar varför man dragit morgonen innan utan att väcka henne!?
-Jobbet var svaret. Och ja, jag hade noll minne av att jag tydligen raggat upp henne och följt med henne hem. Tur man vart månadens och veckans säljare den veckan/månaden samtidigt som butiken blev månadens bästa med. :D
Hahahahaha, vilken jävla legend! :hilarious:

Legen *wait for it* dary!:cigar:

Det roligaste som hänt på detta jobb för mig var att jag var ute med massa kollegor, och drar hem en utav dom. Sen drog vi till jobbet tillsammans! Lite stelt men vafan, "pinne som pinne" :p

Det roligaste som hänt på detta jobb för mig var att jag var ute med massa kollegor, och drar hem en utav dom. Sen drog vi till jobbet tillsammans! Lite stelt men vafan, "pinne som pinne" :p

Pinne som pinne va ny för mig!
Jag måste dock ge dig mer credd i att ni gick hemifrån samtidigt. Jag smet ju mer eller mindre vilket är långt ifrån mina stoltaste ögonblick. Men vem vet, jag fick ju bättre jobb några seriösare dejter/nätter senare så man kanske ska stämpla sig som slampa istället för doushe.. :cigar:

Pinne som pinne va ny för mig!
Jag måste dock ge dig mer credd i att ni gick hemifrån samtidigt. Jag smet ju mer eller mindre vilket är långt ifrån mina stoltaste ögonblick. Men vem vet, jag fick ju bättre jobb några seriösare dejter/nätter senare så man kanske ska stämpla sig som slampa istället för doushe.. :cigar:
Haha, det är ju en klassiker!
Smiter oftast när det kommer till sånt, och har som grej nu för tiden att inte dra hem tjejer till mig själv (med vissa undantag då), då många gärna stannar längre än vad jag vill...
Smidigare att dra hem till henne och sen dra när man är klar!
Skiter faktiskt i om dom känner sig billiga eller så då jag vet att jag aldrig (peppar, peppar) kommer att stöta på dom igen :)

Haha, det är ju en klassiker!
Smiter oftast när det kommer till sånt, och har som grej nu för tiden att inte dra hem tjejer till mig själv (med vissa undantag då), då många gärna stannar längre än vad jag vill...
Smidigare att dra hem till henne och sen dra när man är klar!
Skiter faktiskt i om dom känner sig billiga eller så då jag vet att jag aldrig (peppar, peppar) kommer att stöta på dom igen :)

Tips: Smsa en polare på morgonen, be honom ringa hyfsat tidigt. Sen har du en enkel getaway

Hahaha om det där är sant så är det de sjukaste jag läst i år.

Hahaha du är sjuk. Pinne som pinne :hilarious:

Jaha misstänkte att det var något sådant! Ja men jag har haft en del "flyt" med damer ;) Dock ändring nu, ska bli en seriös karl :D
Parmiddagar väntar med @christian-h
Bra surr!
En annan anledning till att jag sällan drar hem tjejer är för att jag inte vill att dom ska träffa mina föräldrar, så jag tror nog att jag väntar ett tag ;)
Hahaha du är sjuk. Pinne som pinne :hilarious:
Haha, lite svinig är man nog ändå ;)

Edit; svin är något man gör sig själv, gris föds man som! I am a pig!

Bjuder gärna på den. Dock är det nog närapå den enda bra story jag har att bjuda på i mitt liv då det är rätt svenne banan annars och för snäll för mitt eget bästa..

Men vad betyder nu det här pinne som pinne?
Haha, en pinne är ett ligg!
"Ligg som ligg" betyder det i stort sätt :)
Skulle man räkna alla ligg sån skulle man ju dra streck efter varje, vilket även är en pinne ;)

Bjuder gärna på den. Dock är det nog närapå den enda bra story jag har att bjuda på i mitt liv då det är rätt svenne banan annars och för snäll för mitt eget bästa..

Men vad betyder nu det här pinne som pinne?

Ligg som ligg ;)

Edit:
Två på bollen med låång tid. Så går det när man ej refreshar browser

Tips: Smsa en polare på morgonen, be honom ringa hyfsat tidigt. Sen har du en enkel getaway

Hur kan man aldrig ha tänkt på detta tidigare?!
Du är en riktigt "bitch-whisperer" eller? ;)

Vänner! I present to you appen "Fake-a-call" som används för just detta. Även smidigt om man måste smita ifrån ett möte;)

Du kan även ställa in vad rösten i luren ska säga för att få bra trovärdighet. Tyvärr på engelska.

Liten sidnot är att alla äldre knapp-Nokia har en funktion där du håller in ringknappen så fakear den ett samtal efter typ 30 sekunder:smug:

En polare brukade packa en träningsväska innan han drog ut. Sedan på morgonen klädde han på sig och sa "nu ska jag på match".

• Like
Reactions: JLW
En söndagsfylla kan bara sluta på två sätt, antigen blir det tråkigt eller så blir det en dunder succé och grymt jävla dimmigt. Denna slutade på senare hälften, fylla, hemsläpp och grymt full när man vaknar upp. Tackar gudarna att man var ledigt från jobbet.:dead:

En söndagsfylla kan bara sluta på två sätt, antigen blir det tråkigt eller så blir det en dunder succé och grymt jävla dimmigt. Denna slutade på senare hälften, fylla, hemsläpp och grymt full när man vaknar upp. Tackar gudarna att man var ledigt från jobbet.:dead:
Hahahah episkt! Jävla skönt att slippa jobba idag då:D Va de bra match då?:rolleyes:

Tillbaka
Topp