• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Hahahah episkt! Jävla skönt att slippa jobba idag då:D Va de bra match då?:rolleyes:

Om jag ska vara ärlig, vet inte ens namnet på donnan och hon var ok. Kunde vart bättre om fyllan låg på en bra nivå, det slog till som om ett jävla tåg körde på mig i 300 km/h och detta var när jag kom hem... Ett under att man kunde prestera!

Söndagar är rejält underskattade.

Om jag ska vara ärlig, vet inte ens namnet på donnan och hon var ok. Kunde vart bättre om fyllan låg på en bra nivå, det slog till som om ett jävla tåg körde på mig i 300 km/h och detta var när jag kom hem... Ett under att man kunde prestera!

Oufffff den känslan är brutal.... Ja fyfan jag har haft mina bästa utgångar på söndagar!!! Mycket branschfolk ute då, slipper de vanliga idioterna.

Vart var ni och dönade igår? Har PL öppnat söndagar igen efter sommaren?

• Like
Reactions: JLW
Vart var ni och dönade igår? Har PL öppnat söndagar igen efter sommaren?
Spritluckan på Park. Precis, har öppnat igen och det kan ju bara blev en makaber fylla.

Oufffff den känslan är brutal.... Ja fyfan jag har haft mina bästa utgångar på söndagar!!! Mycket branschfolk ute då, slipper de vanliga idioterna.

Aa, blir oftast roligast på söndagar och folket brukar var trevligast!

Är det inte lite så att den "hets" som fins på fradagar och lördagar saknas då? Jag har i alla fall upplevt som så. Sen ska vi inte tala om måndagsfyllor. Herrejävlar vilka måndagar man haft och hur många Rattle Snakes man sänkt (med högst varierande resultat) på Pepper i sina dagar. :D

• Like
Reactions: JLW
Jag har insett att enda vägen till en bakisfri söndag är att inte dricka på lördagen...
Jag får helt enkelt leva med huvudvärk och känslan av att behöva spy en dag i veckan! :grumpy:

Alltså det är ju långsökt? :wideyed: :p
Det enda "pinne" betyder i detta sammanhang är ju det som killar har mellan benen?! "Stel som en pinne", ni fattar...
Haha, inte jag som kommit på uttrycket ;)
Men många killar räknar antalet tjejer dom legat med (gjorde förut iaf), och istället för siffror så räknar man på det gamla viset, alltså att dra streck :)
Och "streck som streck" låter inte lika bra som "pinne som pinne". Kan hålla med om att det är lite långsökt, men det har fastnat och är lite roligt

Jobbiga är att jag måste ut idag med...
Känner igen den känslan... Den är fan inte kul alltså :hungover:

Antagligen annars får jag se hur den här kvällen slutar...

Hehe svara på min senaste fråga då, fyllekaj ;)

Jag brukar tänka "shit, VART är klockan?!"
Är alltid rädd att jag tagit av mig den eller lånat ut den under fyllan, men än så länge har den hängt med hem :rolleyes:

Hehe standard. Värsta är när man vet att man växlat lite klockor med vänner bekanta under kvällen... :/
Så vaknar man utan klocka på handleden, då är paniken inte dålig. Sen ligger den i klocklådan i hallen! (Japp det har hänt)

Hehe standard. Värsta är när man vet att man växlat lite klockor med vänner bekanta under kvällen... :/
Så vaknar man utan klocka på handleden, då är paniken inte dålig. Sen ligger den i klocklådan i hallen! (Japp det har hänt)

Ångesten då man inser att den inte sitter på sin egen handled och sen hittar den på kvällens ragg är inte heller så skön...

Under förra årets Oktoberfest i München lånade jag ut min 16753a till en ganska så nyfunnet vän. Detta glömdes fort bort i takt med att ölen sköljdes ned. Kallsup-liknande känsla dagen efter då "utlåningen" gjorde sig påmind. Klockan fick jag tillbaka först tre dagar senare, väl hemma i Sverige.

Detta års Oktoberfest förlöpte mer smärtfritt :)

Tillbaka
Topp