• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Så jävla korkat... Hävde i mig öl igår, och idag ska jag hälsa på släkten :facepalm:
Bättre än att man har en dejt inbokad om 40 min, är fortfarande full från gårdagen.
Jag skulle bara ta en eller två öl med en polare, det slutade med två vinflaskor, en hink, en douschebag till dauit och jag tror att jag var väldigt nära på att bli nitad.
Aah juste glömde, somnade i sängen med jackan och skorna, om jag säger såhär, madrassen vädras nu på balkongen...

Bättre än att man har en dejt inbokad om 40 min, är fortfarande full från gårdagen.
Jag skulle bara ta en eller två öl med en polare, det slutade med två vinflaskor, en hink, en douschebag till dauit och jag tror att jag var väldigt nära på att bli nitad.
Aah juste glömde, somnade i sängen med jackan och skorna, om jag säger såhär, madrassen vädras nu på balkongen...
Det är rätt bra jobbat, du måste vara ung om du orkar gå på dejt nu :cool: Vad sportade du för klocka?

Det hoppas jag på, den får iaf mycket uppmärksamhet på klubben - mycket UV-lampor och en lume i en klass för sig gör att den bara lyser upp

Får man fråga om du möjligen läser Fek III på SU?
Long shot deluxe men värt att fråga då jag spottat två Pelagos (en på länkk och en på gummi) på föreläsningarna. :)

Tyvärr, men jag läser JÖK:en på LTU däremot.;)
Vad hindrar dig från att gå fram och säga "snygg klocka"?

Absolut ingenting. Men det skulle ju kunna vara att man inte orkar då man är bakis (för att passa i tråden). Vart sugen på en Pelagos som beater men nu börjar min Panna få lite mycket märken så det kanske är lika bra att säga att det är min beater..

Tillbaka
Topp