Pinne betyder ju drink på norsk!Haha, en pinne är ett ligg!
"Ligg som ligg" betyder det i stort sätt
Skulle man räkna alla ligg sån skulle man ju dra streck efter varje, vilket även är en pinne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pinne betyder ju drink på norsk!Haha, en pinne är ett ligg!
"Ligg som ligg" betyder det i stort sätt
Skulle man räkna alla ligg sån skulle man ju dra streck efter varje, vilket även är en pinne
Akkurat!Pinne betyder ju drink på norsk!
Nope, receptbelagda tyvärr.Järntabletter?
Bättre än att man har en dejt inbokad om 40 min, är fortfarande full från gårdagen.Så jävla korkat... Hävde i mig öl igår, och idag ska jag hälsa på släkten
Det är rätt bra jobbat, du måste vara ung om du orkar gå på dejt nu Vad sportade du för klocka?Bättre än att man har en dejt inbokad om 40 min, är fortfarande full från gårdagen.
Jag skulle bara ta en eller två öl med en polare, det slutade med två vinflaskor, en hink, en douschebag till dauit och jag tror att jag var väldigt nära på att bli nitad.
Aah juste glömde, somnade i sängen med jackan och skorna, om jag säger såhär, madrassen vädras nu på balkongen...
Ställde faktiskt in dejten nu, gjorde dock misstaget att jag ringde och avbokade, vi får se hur det blir i fortsättningDet är rätt bra jobbat, du måste vara ung om du orkar gå på dejt nu Vad sportade du för klocka?
bra val, den klarar många såna hårda tillställningarStällde faktiskt in dejten nu, gjorde dock misstaget att jag ringde och avbokade, vi får se hur det blir i fortsättning
Min splitternya Pelagos såklart.
Det hoppas jag på, den får iaf mycket uppmärksamhet på klubben - mycket UV-lampor och en lume i en klass för sig gör att den bara lyser uppbra val, den klarar många såna hårda tillställningar
Det hoppas jag på, den får iaf mycket uppmärksamhet på klubben - mycket UV-lampor och en lume i en klass för sig gör att den bara lyser upp
Tyvärr, men jag läser JÖK:en på LTU däremot.Får man fråga om du möjligen läser Fek III på SU?
Long shot deluxe men värt att fråga då jag spottat två Pelagos (en på länkk och en på gummi) på föreläsningarna.
Tyvärr, men jag läser JÖK:en på LTU däremot.
Vad hindrar dig från att gå fram och säga "snygg klocka"?
Du råkar inte ha en Dvd spelare med inspelning ?2016...
Dags att ladda för Ivenhoe och en pizza...
dvdspelare..?Du råkar inte ha en Dvd spelare med inspelning ?
Hehe ok jag är inget tech freakdvdspelare..?
Inte jag heller, tänkte bara titta på det gamla hederliga viset.Hehe ok jag är inget tech freak
Saken är den att jag hade Ivanhoe inspelad på video, men har tappat bort kassetten och har inte ens videobandspelare längre.Inte jag heller, tänkte bara titta på det gamla hederliga viset.