• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Inväntar pizza med parmaskinka
image.jpg

Tog det oerhört lugnt igår vilket jag inte ångrar. Eller ja, borta match är sådär att vakna upp efter men jag va iaf inte bakis oxå.

Och därmed Pasta? @AdamST

Hur är maten där? går förbi hela tiden men aldrig kikat in..
Första gången jag käkade fast jag bor nära, aldrig vart riktigt lockad om man jämför med motståndet. En helt ok pizza för 90kr, bra skinka om inte annat! Skulle inte gå dit igen om Café della sport runt hörnet var öppet då deras pizzor är bäst i Sthlm

Första gången jag käkade fast jag bor nära, aldrig vart riktigt lockad om man jämför med motståndet. En helt ok pizza för 90kr, bra skinka om inte annat! Skulle inte gå dit igen om Café della sport runt hörnet var öppet då deras pizzor är bäst i Sthlm

Får prova det, aldrig varit där! Brukar köra piccolo angelo

Gyrospizzan är given som bakfyllepizza... Fan så stora och såsiga dem är!

Har själv aldrig fattat grejen med kebab/gyros på pizza.. blir för mycket imo. Däremot, en gyrosrulle... :woot::woot:
Påtal om gyros. Finns det något grek-hak på söder/sthlm som serverar lika bra käk som de grekiska gatuköken?? Inte hittat något riktigt bra än..

Skräll att den här tråden är aktiv idag :D Jobbade, det starkaste som slank ned var lättmjölk. Idag kan jag vara sådär underbart dryg och fräsch ;)

Tog det för en gångs skull lugnt, morsan och farsan drack däremot en del.
De var bra bakfylla imorse, i vanliga fall brukar vi ät frukost vid 10.00, idag åt vid frulle 13.00

Jag har nog aldrig mått bättre en nyårsdag som vuxen. Drack en folköl och ett glas skumpa igår, la mig 00.30 och sov tio timmar i ett sträck. Rena miraklet för en småbarnsförälder! Min sympati till alla bakfulla krakar. Vet mycket väl hur dåligt man kan må och oftast mår man oerhört mycket sämre än man förtjänar!:dead:

Tillbaka
Topp