Du har aldrig druckit nog.. Klenis!Aldrig blivit bakis.. Klenisar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har aldrig druckit nog.. Klenis!Aldrig blivit bakis.. Klenisar
Sant Spyr ut allt istället!!Du har aldrig druckit nog.. Klenis!
Inget att vara ledsen för, tror alla här skulle backa ett par glas från gårdagen om de fick välja..
Sänkte igår... Ingen effekt, en återställare eller två så Är man på topp :BInget att vara ledsen för, tror alla här skulle backa ett par glas från gårdagen om de fick välja..
Den är god! Testa den svarta å gröna om du får tillfälle ocks!Sänkte igår... Ingen effekt, en återställare eller två så Är man på topp :B
Haha, så standard med pizza den 1 januariPrecis ätit den klassiska nyårsdagspizzan. Mått bra hela dagen men är ruskigt trött.
...eller fem.Efter tre bloody marys börjar det ordna upp sig...
Hur hade du tänkt att må imorgon?...eller fem.
Man repeterar bara med bloody marys till 2017!Hur hade du tänkt att må imorgon?
Precis samma här!Var rejält tjock dimma mellan 23-04, back on track idag med nyårspizzan i magen
Låter ju inte helt fel ändå!Helvette..
Hur f-n kan man gå ut en Lördag, två dagar efter nyår, i tron om att det "bara" blir två öl och lite biljard. Neejdå, slutade på ett packat (!) O-baren efter en skön vistelse på boquerian, dussinet öl/shots senare. Tack, god natt och ridå!
Låter ju inte helt fel ändå!
Shit! Går Top Gun på TV idag?! Vilken kanal?Ska väll erkänna att det var riktigt kul trots allt! Vart inte bakis heller men jag ska å andra sidan inte åka och storhandla heller. Promenad och sen Top Gun på TV låter som min melodi idag.
Tillåt mig parafrasera...Du lär ha kollat in valfri TV-guide nu men 16.50 på TV4.
"- I feel the need, the need for speed."
Vems post fick du?Fel post...