Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns bara en medecin. Bli förälderHerrträff igår..legat i fosterställning hela dagen. Ätit kebabtallrik, äppelkaka, godis, chips....fy fan va längesen jag var så här dålig...urk..
3 barnsfar är jag så det funkar icke...blir ju för fan värre eftersom ungarna visar sin farsa noll medlidandeFinns bara en medecin. Bli förälder
Fortfarande sliten o då är det från i fredags...ska fan straffa mig med att träna lite
samma för mig..för mkt fest en lördag så är jag paj på måndagen...överlevde iaf träning även om det satt långt inneBlir inte lättare med åren är jag rädd Jag festa aldrig hårt en lördag då det behövs mer än en dag för att vakna till liv igen Tog tre whisky och två öl i fredags....satt i hela lördagen
Nu är det bara att sondmata dig med vätska så är du redo för måndagsamma för mig..för mkt fest en lördag så är jag paj på måndagen...överlevde iaf träning även om det satt långt inne
Måste planera sitt alkoholintag och sitt nattsudd numera...annars blir det en dyr räkningsamma för mig..för mkt fest en lördag så är jag paj på måndagen...överlevde iaf träning även om det satt långt inne
Med tanke på dina poster i den här tråden tidigare så jag med stor förtjusning fram emot framtida, säkerligen episka, rapporter från dig och studentlivet.Första utgången som student gjordes på nation... Jag mår nog lite som jag förtjänar idag, men fan va billigt det var!
Det enda som funkar mot ett bakfylla är film i några timmar och sen fylla på med öl!
Inget blod i huvudet idag vilket känns rätt skönt, men är ändå lite besviken... Får kröka hårdare under nollningen!
Ha! Det är nu det börjar på allvar så att säga!Första utgången som student gjordes på nation... Jag mår nog lite som jag förtjänar idag, men fan va billigt det var!
Det enda som funkar mot ett bakfylla är film i några timmar och sen fylla på med öl!
Inget blod i huvudet idag vilket känns rätt skönt, men är ändå lite besviken... Får kröka hårdare under nollningen!
Jag ser mycket fram emot utgångarna och studentlivet! Bakfyllorna jag kommer att skriva om är jag mindre taggad på...Med tanke på dina poster i den här tråden tidigare så jag med stor förtjusning fram emot framtida, säkerligen episka, rapporter från dig och studentlivet.
Verkligen! Kom ner i fredags och är inne på min tredje fylla... Första var lugn, men blev duktigt full ändå. Det är för billigt bli full som student i LundHa! Det är nu det börjar på allvar så att säga!
Sa här, för två månader sedan, att jag aldrig hade mått så dåligt som den dagen - det gäller inte längre...Jag tror inte att jag någonsin mått såhär dåligt! Avlider snart...
Tur att ens polare jobbar på hotell och fixar lite kaffe och något att äta
Bakfyllornas bakfylla
En riktigt dålig baksmälla tar inte slut på en dag...Sa här, för två månader sedan, att jag aldrig hade mått så dåligt som den dagen - det gäller inte längre...
För 17 dagar sedan kom jag ner till Lund för att börja plugga, och har sedan dess varit, mer eller mindre, konstant full.
Dom första dagarna var jag bakfull på mornarna men har på ca 12 dagar inte haft en enda bakfylla trots utgång eller krök varje kväll - helt otroligt!
Idag ändrades det... Det känns som att jag har fått alla 12 dagarnas bakfylla samlade på en och samma gång. Jag har ont i levern. Jag har ont i njurarna. Jag har ont i magen. Jag har ont i huvudet. Ja, jag har fan ont överallt! Det enda jag vill är att denna dag ska ta slut så att jag kan känna mig levande igen!
Jag vet... Men tänker jag på att jag kommer att må lika dåligt imorgon så kommer jag att vilja ta livet av mig självEn riktigt dålig baksmälla tar inte slut på en dag...
Kom tillbaka när du har åldern inne... Grabben.Den här tråden är så jäääääävla OT
Kom tillbaka när du har åldern inne... Grabben.
Det farliga där blir att man tar extra stark sås så man känner någon smak.. en stund senare är det inte lika gott när det ska ut...Trotsade förkylning igår och gick ut och festade med damerna. Inte så mycket krökande, men förkylning och smygbakfylla är en intressant kombination. Man vill typ äta pizzan fast ändå inte.
Jag tror att min lever vill hoppa ut ur min kropp för att ha en chans att överleva...Sa här, för två månader sedan, att jag aldrig hade mått så dåligt som den dagen - det gäller inte längre...
För 17 dagar sedan kom jag ner till Lund för att börja plugga, och har sedan dess varit, mer eller mindre, konstant full.
Dom första dagarna var jag bakfull på mornarna men har på ca 12 dagar inte haft en enda bakfylla trots utgång eller krök varje kväll - helt otroligt!
Idag ändrades det... Det känns som att jag har fått alla 12 dagarnas bakfylla samlade på en och samma gång. Jag har ont i levern. Jag har ont i njurarna. Jag har ont i magen. Jag har ont i huvudet. Ja, jag har fan ont överallt! Det enda jag vill är att denna dag ska ta slut så att jag kan känna mig levande igen!
Jag tror att min lever vill hoppa ut ur min kropp för att ha en chans att överleva...
Mår typ lika "bra" som jag gjorde igår och nu ska jag på föreläsning
3 barnsfar är jag så det funkar icke...blir ju för fan värre eftersom ungarna visar sin farsa noll medlidande
Lösning !
Två tabletter vätskersättning, valfri smak i ett glas vatten.
Med detta sköljer du ned en ipren samt en tablett valfri antihistamin, typ kestine.
Sen kliver du upp snabbare än fantomen dan efter !
PS.
Drick med fördel minst en halv l vatten efter sista pissen innan sänggåendet ! Nyttigt värre.
Snurrar det ändå så kör en hand i väggen också.Undvika snurr vid läggdags efter gård natt:
Ena benet ska hänga ner från sidan av sängen (när du somnar på rygg)
Funkar varje gång