• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Kan man posta i förväg?

image.jpeg

2 lådor Pilot IPA från Good Guys Brew. Grym, finns på bolagen i Karlstad (när den inte sålt slut..) och borde kunna privatimporteras på andra bolag. Kommer ha grymt ont i huvudet.. Nästa helg :D
Indeed, postar i förväg redan nu. Hörs imorgon. :D

Kan man posta i förväg?

image.jpeg

2 lådor Pilot IPA från Good Guys Brew. Grym, finns på bolagen i Karlstad (när den inte sålt slut..) och borde kunna privatimporteras på andra bolag. Kommer ha grymt ont i huvudet.. Nästa helg :D
Måste vara riktigt najs om du köper två lådor!

Edit: kollade bolaget och det går inte att få den till Stockholm... :(

Edit2: jobbar på att få en skön bakfylla med mig till jobbet imorgon... Chefen gillar inte att man kommer bakis till jobbet och låter ingen på avdelningen att jobba bakis heller... Ingen förutom mig, haha!

Måste vara riktigt najs om du köper två lådor!

Edit: kollade bolaget och det går inte att få den till Stockholm... :(

Edit2: jobbar på att få en skön bakfylla med mig till jobbet imorgon... Chefen gillar inte att man kommer bakis till jobbet och låter ingen på avdelningen att jobba bakis heller... Ingen förutom mig, haha!

Tror den går att få lådvis via nåt som kallas privatimport eller nåt i den stilen. Vet bekanta som lyckats få den till andra bolag i landet. Annars dyker den upp på endel ölställen på fat, ingen aning om var och när dock.

Men ja, den träffar mitt i prick hos mig. Ska nog inte dra i mig båda lådorna själv, bortbjuden, vet att den uppskattas där. Så tar med mig öl istället för blomsterkvast :D

Tror den går att få lådvis via nåt som kallas privatimport eller nåt i den stilen. Vet bekanta som lyckats få den till andra bolag i landet. Annars dyker den upp på endel ölställen på fat, ingen aning om var och när dock.

Men ja, den träffar mitt i prick hos mig. Ska nog inte dra i mig båda lådorna själv, bortbjuden, vet att den uppskattas där. Så tar med mig öl istället för blomsterkvast :D
Skickade en fråga till Bolaget om Privatimport nu! Den låter onekligen god :)

Fyller 26 imorgon så för anmäler mig redan då jag vet att det kommer gå utför ikväll :D
Kan säga att jag trodde det inte skulle vara så djävligt då jag åkte hem kl 2 på morgonen.. Men fan efter att inte ha krökat på cirka 6 veckor så tar det ut sin rätt.. Tur att farsgubben fixat 3 rätters må bra mat så det kurerade mig deluxe :D

Äntligen hemkommen, och lite bättre mår man! Kan bero på att jag gick från Liljeholmen till Fruängen för att jag höll på att kexa på tuben, det var slitigt...
Vet känslan, gick ifrån Stureplan till Nacka pga samma anledning..

Tror tror förövrigt att jag snart är redo att lämna lägenheten för föda. Tung kväll igår..

Vet känslan, gick ifrån Stureplan till Nacka pga samma anledning..

Tror tror förövrigt att jag snart är redo att lämna lägenheten för föda. Tung kväll igår..
Den promenaden skojar man inte bort heller!
Tycker att du ska gå och köpa en pizza eller en kebabtallrik och trycka i dig!

Jag lyckades få i mig en pizza till frukost och plockade med mig 3 liter Cola hem längst med vägen, så jag rör mig inte en meter till utanför huset idag!

Den promenaden skojar man inte bort heller!
Tycker att du ska gå och köpa en pizza eller en kebabtallrik och trycka i dig!

Jag lyckades få i mig en pizza till frukost och plockade med mig 3 liter Cola hem längst med vägen, så jag rör mig inte en meter till utanför huset idag!
Det är det jag försöker dock orkar jag inte röra mig och min kära mor ringde nyss och droppar denna, "Du vet att du ska hämta din bror ikväll va, för jag är inte hemma så du måste göra det"

TACK FÖR DEN MAMMA!!!

Tillbaka
Topp