• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

demondave

Rolex
Mår bra idag... Vaknade på golvet i badrummet med blod i ansiktet efter att jag däckat när jag kissade :facepalm:
Ett sår i huvudet då jag slog i handfatet (tror jag) på väg ner mot golvet...

Bakfyllan är inte nådig den heller :grumpy:

Trumfar lätt min vakna upp i hallen, under skrivbordet, med en sneaker som huvudkudde. Inte idag dock, gamla minnen. Blir alltid så jääävla aprak när jag kommer hem och slappnar av. Ute är jag rätt (nåja) skärpt, men väl hemma rämnar allt. Hemsläp är ingen bra idé, alltså :D
 

chgeorg

Omega
Mår bra idag... Vaknade på golvet i badrummet med blod i ansiktet efter att jag däckat när jag kissade :facepalm:
Ett sår i huvudet då jag slog i handfatet (tror jag) på väg ner mot golvet...

Bakfyllan är inte nådig den heller :grumpy:
Har lärt mig att inte romantisera alkohol men du är fan min nya hjälte!!!

Dock sitter man här själv på en uteservering och kämpar i sig öl för att motverka gårdagen.. tror jag kommer behöva göra detta tills söndag då jag måste börja jobba igen.. ångest på den..
 

WBergdahl

Panerai
Trumfar lätt min vakna upp i hallen, under skrivbordet, med en sneaker som huvudkudde. Inte idag dock, gamla minnen. Blir alltid så jääävla aprak när jag kommer hem och slappnar av. Ute är jag rätt (nåja) skärpt, men väl hemma rämnar allt. Hemsläp är ingen bra idé, alltså :D
HAHAH, den är ju underbar den också! :hilarious:
Hemsläp för min del brukar inte heller sluta så bra...
Men har kommit så långt att jag vet hur jag kommer må när jag kommer hem, även om jag inte känner mig svinfull när jag är ute! :)

Har lärt mig att inte romantisera alkohol men du är fan min nya hjälte!!!

Dock sitter man här själv på en uteservering och kämpar i sig öl för att motverka gårdagen.. tror jag kommer behöva göra detta tills söndag då jag måste börja jobba igen.. ångest på den..
Har verkligen inte känt mig som någon hjälte idag!
Blev helt återställd nu för någon timme sedan och åkte direkt och köpte godis :)
 

chgeorg

Omega
Tanken som slår en allt som oftast, jag ska aldrig dricka igen slog mig både under gårdagens eskapader och imorse när man vaknade med en härlig baksmälla..

Idag ska jag försöka hålla mig i någorlunda skick för att sedan igen på lördag kliva på det igen..

Fan hur orkar man egentligen ?!
 

WBergdahl

Panerai
Tanken som slår en allt som oftast, jag ska aldrig dricka igen slog mig både under gårdagens eskapader och imorse när man vaknade med en härlig baksmälla..

Idag ska jag försöka hålla mig i någorlunda skick för att sedan igen på lördag kliva på det igen..

Fan hur orkar man egentligen ?!
Du orkar bara om du kliver på det lite lätt idag!

Har du en vilodag så kommer det vara extremt onajs att dra sig ut på lördag, men vara kul ändå.
Så mitt tips är att ta en öl eller 6 idag och inte bli full :)

Det är ju trots allt internationella öldagen idag! ;)
 

chgeorg

Omega
Du orkar bara om du kliver på det lite lätt idag!

Har du en vilodag så kommer det vara extremt onajs att dra sig ut på lördag, men vara kul ändå.
Så mitt tips är att ta en öl eller 6 idag och inte bli full :)

Det är ju trots allt internationella öldagen idag! ;)
Anonyma alkisars sällskap ger tips hur man klarar fyllan.

Älskar denna tråd!!

Fan får kanske ta några öl sen, men efter att ha "låst och larmat" två olika nattklubbar i veckan och sedan en garanti på det imorgon.

Fan alltså...
 

M.U

Rolex
Dag 4/4 är kommen! Mår nog bättre än vad jag förtjänar. Vevades både höger och vänster på dansgolvet igår fick jag visat för mig på film. Jag är en jävel på att dansa när jag är full!

Imorgon bär det av till @hollow123 nere i Spanien för att kurera mig... siktar på 7/7 dagar då.
 

hollow123

Rolex
Dag 4/4 är kommen! Mår nog bättre än vad jag förtjänar. Vevades både höger och vänster på dansgolvet igår fick jag visat för mig på film. Jag är en jävel på att dansa när jag är full!

Imorgon bär det av till @hollow123 nere i Spanien för att kurera mig... siktar på 7/7 dagar då.
Vilat mig sedan i fredags då sista stollarna åkte. Nu är jag redo för er :D
 

WBergdahl

Panerai
Mår fortfarnade sjukt dåligt efter gårdagen, men det stoppar mig inte! Ännu en kväll i Milano nalkas, vi får se hur det slutar :)
Gårdagen slutade iaf vid 4, helt ensamma i Galleria Vittorio Emanuele II - rätt maffigt att vara där utan alla turister!
IMG_20160815_025354.jpg
 
Topp