MrPlow
Silver
Ja passaten är nog det bästa köp man kan göra nu!Alltrack är grym. Gillar du teknik och får in det i budget kan jag rekommendera Active info display.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja passaten är nog det bästa köp man kan göra nu!Alltrack är grym. Gillar du teknik och får in det i budget kan jag rekommendera Active info display.
Ja passaten är nog det bästa köp man kan göra nu!
Tänkte köpa nått kul för typ 150k, vad köper jag?
Är svag för BMW men det är svårt att hitta bra skick på grejerna i den prisklassen och oftast har de gått 25k mil.
Om det är cab, coupe, kombi eller pickup spelar egentligen ingen roll, vill ha nått kul/uppseendeväckande eller whateverSkick är avgörande skulle jag säga. Har slut på ideér efter blocket knarkande de senaste dagarna.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har kikat lite på dessa. Farhågan är rostE39 M5?
Ja folk vrider ju inte direkt nacken av sig när kommer knattrandePassat är nog bästa på allt utom just namnet.
Den här ser ju fin utTänkte köpa nått kul för typ 150k, vad köper jag?
Är svag för BMW men det är svårt att hitta bra skick på grejerna i den prisklassen och oftast har de gått 25k mil.
Om det är cab, coupe, kombi eller pickup spelar egentligen roll, vill ha nått kul/uppseendeväckande eller whateverSkick är avgörande skulle jag säga. Har slut på ideér efter blocket knarkande de senaste dagarna.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oj, ja den var grymDen här ser ju fin uthttp://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=104566
Fy fan, blev kär.
http://www.garaget.org/?car=377037
Är det smakfullt gjort så diggar jag det.Har en sedan med brutala hjul som rullar runt hemma vid. Normalt sett gillar jag originalbilar men 'hot-roddade' veteraner kan vara grymt coolt.
Amazonen har verkligen vackra linjer.
Det passar mig perfekt. Min bil är troligen dyrare än den ser ut och skrytfaktorn är minimal. Kunde köpt en A6a med feta fälgar och snikutrustad inuti som de flasta tjänstebilsförare men det är ju bara ytligt...Ja folk vrider ju inte direkt nacken av sig när kommer knattrande![]()
Precis handlar ju om för vem man köper bil, sig själv eller andra...Det passar mig perfekt. Min bil är troligen dyrare än den ser ut och skrytfaktorn är minimal. Kunde köpt en A6a med feta fälgar och snikutrustad inuti som de flasta tjänstebilsförare men det är ju bara ytligt...
Den är tyvärr såldDen här ser ju fin uthttp://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=104566
Trist!Den är tyvärr såld![]()
Tänkte köpa nått kul för typ 150k, vad köper jag?
Om det är cab, coupe, kombi eller pickup spelar egentligen ingen roll, vill ha nått kul/uppseendeväckande eller whateverSkick är avgörande skulle jag säga. Har slut på ideér efter blocket knarkande de senaste dagarna.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kikat på någon Alpina? Vet iofs inte alls vad dessa kostar men finns ju en del fina klassiker där ocksåHar kikat lite på dessa. Farhågan är rost
Har kikat på ett femtiotal e39or genom åren och sett rost på samtliga. Fast det är väl så att man får räkna med det och en ev. omlackering
https://www.blocket.se/lund/Bmw_m5_67147587.htm?ca=17&w=3
https://www.blocket.se/skaraborg/Bmw_e39_m5_67436108.htm?ca=17&w=3
https://www.blocket.se/stockholm/BMW_M5_E39_Svensksald_400hk_67432274.htm?ca=17&w=3
Dom pengarna köper ju fortfarande en någorlunda fin E34:a M5. Skulle vara mitt val, helst så tidig och orginal som möjligt, med dom gamla M-turbinfälgarna. På väg att få klassikerstatus vid det här laget, så pysslar man om och vårdar kommer man med stor sannolikhet inte förlora en spänn. Med lite tur till och med tjäna![]()
Kikat har jag gjort, men prislappen är något helt annatKikat på någon Alpina? Vet iofs inte alls vad dessa kostar men finns ju en del fina klassiker där också![]()
Misstänkte detKikat har jag gjort, men prislappen är något helt annat![]()
Inget dumt alternativ alls. De kryllar ju inte av bra ex dock, har sneglat mer och mer på E39 och hittade nått som jag tror kan vara intressant.
Det jobbiga med dessa prestanda bilar i denna prisklass är att de oftast rullat långt och jag är lite nojig för att de ska vara rätt hårt körda
https://www.blocket.se/stockholm/BMW_M5_E39_Samlar_Ex__1_agare_67440972.htm?ca=17&w=3
Misstänkte det
Den såg riktigt fräsch ut!
Man köper ju inte en M-bil för att söndagsköra, dock skulle jag vilja påstå att dessa bilar är gjorda för att gå lite extra hårt så man ska nog inte noja för mycketman kan ha tur eller otur med alla bilar hur man än gör..
Se upp så det inte är sonen eller barnbarnet som brukat bilenVisst är det så. M5 m.fl. är ju autobahn kryssare från början vilket är ok för mig men riktigt så upplever jag inte att de körs alla ggr här hemma.
Dock känns objektet ovan rätt intressant utifrån att det är en ägare, en herre född -46 och under bilens livstid har samma verkstad skött precis allt samt att all dokumentation finns. Ska kontakta firman imorrn![]()
Inget dumt alternativ alls. De kryllar ju inte av bra ex dock, har sneglat mer och mer på E39 och hittade nått som jag tror kan vara intressant.
Det jobbiga med dessa prestanda bilar i denna prisklass är att de oftast rullat långt och jag är lite nojig för att de ska vara rätt hårt körda
https://www.blocket.se/stockholm/BMW_M5_E39_Samlar_Ex__1_agare_67440972.htm?ca=17&w=3
Underbara allihop! Kommer med en avstickare som kanske är mer av ett helårsalternativ. Mkt bil för pengarna kan jag tycka samt snabb!Tänkte köpa nått kul för typ 150k, vad köper jag?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underbara allihop! Kommer med en avstickare som kanske är mer av ett helårsalternativ. Mkt bil för pengarna kan jag tycka samt snabb!
Annars är jag oerhört svag för tuneade golf1or samt bmw2002 precis som du länkar. Hittar dock inga bra alternativ blocket/mobile
![]()
Kanske fel fälg o färg men finns många färgkombos på mobile för samma peng.
Behöver jag nämna att jag är färgad efter de senaste åren
Bilen @demondave länkade ovan kan vara ett ännu bättre alternativ. Jag hade kört dock på de eg lite fula men grymma orginalfälgarna!!!
Inte helt oväntat att det skulle bli just ett audi tips från dig men det uppskattar jagHelt klart en potent bil. Har faktiskt spanat in RS4 från typ -98 då jag gillar stuket som en i grannhuset fått till på sin. Sänkt med 19" BBS LeMans, ser grym ut.
![]()
Det finns nån 2002a på blocket men jag har fasen inte förlikat mig med prislappen på 100+ för dessa små rackare. Men innan man förstått storheten så lär de kosta dubbelt upp och då har tåget gått redan. Mitt stora problem är egentligen att jag inte har någonstans att skruva och är inte heller särskilt duktig på det så jag behöver köpa en så komplett bil som möjligt egentligen
Tanken har väl varit en sommarbil sådär initialt men visst skulle ett intressant året runt alternativ vara av stort intresse också.
M5:an du länkar till @demondave är kool men färgen och inredningen är gräslig alltså. Annars skulle det såklart vara ett potent alternativÄr beredd att hålla med dig vad gäller tvåfärgad klädsel men samtidigt tror jag att det är något som kommer vara premium i framtiden då bilar med udda/fula tillval har en tendens att dra iväg i pris.
Mer tips![]()
![]()
![]()
Köp en bmw-coupe av äldre snitt, lite lagom fula och koola.Tänkte köpa nått kul för typ 150k, vad köper jag?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjukt taggad på en E9 men de kryllar inte av dem.. annars skulle jag säga att en 6-serie ligger bra till, vintage of courseKöp en bmw-coupe av äldre snitt, lite lagom fula och koola.