BadkarsPiraten
Guld
Sådär, då ska en bekant åka och kolla på 635an och därefter väntar transportfirman på ett ok, spännande
Får man fråga, vad tycker ni om den fulkoola BMW 850 med V12?
![]()
BMW snyggaste, nyare bil.
Ascoola!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sådär, då ska en bekant åka och kolla på 635an och därefter väntar transportfirman på ett ok, spännande
Får man fråga, vad tycker ni om den fulkoola BMW 850 med V12?
![]()
BMW snyggaste, nyare bil.
Ascoola!
Racingbreddad 911 Targa från 1974, luftkyld 2.7 l. Svinkul att köra på både gata och banaPcsr targa 80tal???
Skitcool!
Men när jag var på vippen att köpa en (röd, manuell, och med plyschklädsel - hur många såna har det tillverkats?) häromåret så sade alla - och jag menar verkligen alla - Köp en 840 istället.
Det mesta man läser på nätet säger samma sak, men eftersom en åtta inte tilltalade mig alls lika mycket som en tolva så blev det inget alls den gången.
Vågar nästan lova att dessa är bättre än sexan ur ren investeringssynpunkt.
...om man inte räknar alla tusenlappar man måste kasta på dem under ägandet, alltså!
De lär, hur som helst, vara nere på botten och vända nu.
Jag hade en 850 en sommar för ca 15 år sedan, yber cool bil som drog skit mycket soppa att åka omkring med om man gasade! Min hade några gigantiska fälgar och var gris fin, men kommer ihåg att jag förlorade mycket stålar när jag sålde!
Hade inga problem med bilen när jag ägde den, men den var hyfsat ny, på den tiden...
Hittar tyvärr inga bilder, jag ersatte 850 med en Z3 M-coupe som jag åkte runt med i ca 2år, sommar som vinter.
Jag säger "Kör", cool bil!
Mvh
Micke
Den där tänkte jag på här om dan, men kom inte på vad den hette "Sonett" hade inte Opel någon liknade under samma tids period?Kör Saab ni @Gummo & @eriksson850 .. får ni med extra kaross ocksåskulle älska att glida runt i en sånhär, snacka om udda
https://www.blocket.se/vi/67539670.htm?ca=3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den där tänkte jag på här om dan, men kom inte på vad den hette "Sonett" hade inte Opel någon liknade under samma tids period?
Kan kanske vara så men jag har för mig att på gata där jag bodde när jag växte upp så var det en som hade en Saab sonett och en som hade en liknande sportbil fast en Opel. Men jag kan komma ihåg felDu tänker nog på Volvo som också sålde Sonett
Kan kanske vara så men jag har för mig att på gata där jag bodde när jag växte upp så var det en som hade en Saab sonett och en som hade en liknande sportbil fast en Opel. Men jag kan komma ihåg fel![]()
Tror du får problem att hitta den dimensionenNi som kör breda däck, vart köper ni era?
Jag behöver däck i storleken 355/40-18 där omkring till min Viper. Körde över en metallbit så behöver byta
Profilen är inte viktigaste men skulle gärna få tag på antingen 345 eller 355.
Jag hade BF Goodrich G-Force KDW innan, riktigt bra däck men nu tyvärr ur produktion.
Jag var nog lite för fokuserad på bilen så jag missade poängenNej, nej....det var alltså ett skämt. Det är en klassisk gammal sketch...men man kanske måste ha passerat 40 för att minnas den![]()
Du hann föreNej, nej....det var alltså ett skämt. Det är en klassisk gammal sketch...men man kanske måste ha passerat 40 för att minnas den
EDIT: Fanns ju t.ex. Opel GT som kanske är den du tänkte på?
![]()
Tror du får problem att hitta den dimensionen![]()
Det är just där du stöter på problemet när du åker med 18" och vill ha bredare och högre ...Ja det blir nog inte det lättaste..
Känns som att det är bättre ut bud om jag går upp till 19" fälgar,men jag vill inte Heller göra mig av med mina BBS...
Sitter 335/35 på nu, vill ha bredare och högre profil
Det är just där du stöter på problemet när du åker med 18" och vill ha bredare och högre ...
335/30 -18 är väl typ det du hittar antar jag?
Ser ok ut, men jag kommer på flertalet som skulle se bättre ut än de därDet blir ju så...
Senaste Viperns original fälgar ser dock snuskigt bra ut på min generation, och dom är 19"
![]()
Ser ok ut, men jag kommer på flertalet som skulle se bättre ut än de därDe flesta stavas faktiskt BBS
![]()
Nånstans så skulle jag vilja se en sänkning eller större fälgar på den där bilen.. Är det splitfälgar? If so, då kan du ju byta bredd och utseende relativt enkeltHaha jdu, jag gillar mina BBS. Men samtidigt så vet jag inte, kanske gillar dom andra mer eller kanske icke..
![]()
Det är ju trevligt om man kan svänga också.Nånstans så skulle jag vilja se en sänkning eller större fälgar på den där bilen.. Är det splitfälgar? If so, då kan du ju byta bredd och utseende relativt enkelt![]()
Nånstans så skulle jag vilja se en sänkning eller större fälgar på den där bilen.. Är det splitfälgar? If so, då kan du ju byta bredd och utseende relativt enkelt![]()
Jag antog att det var så faktisktI ren utseende synpunkt så skulle den behöva sänkas.
Men då blir den totalt oanvändbar. Som det är nu så kan jag komma över hastighets hinder utan några problem alls. Sänker jag den så kommer fronten skrapa överallt eftersom den sticker ut jätte mycket.
Men det kommer bli en splitter fram så småningom och diffusor bak tror jag
Jag går hellre på större däck för att fylla ut hjul husen istället för att sänka den, eftersom den är mycket användbar som det är. Det är min enda bil, min vardagsbil.
Jag antog att det var så faktisktMen visst kan man få önska i alla fall..
Det där var min "alla tiders drömbil" när jag var liten och sjukt bil intresserad.. och du åker den som vardagsbilFab
Körgladaste bilen i klassenNy (för mig)! Hittills mycket nöjd. Solfilmen togs dock bort tidigare i veckan, helvete vilket slit.
![]()
Körgladaste bilen i klassen
Men varför rök toningen?
Snygg! Svårt att tro att den rullat 14 k.Blankt papper i befintligt (lowrider) stuk!
![]()
Snygg! Svårt att tro att den rullat 14 k.
Eller har du använt såndäringa retuscheringsprogram![]()