Tack! Misslyckad klockbild som jag tyckte passade bra i denna tråd.Så nära. Kul bild!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Misslyckad klockbild som jag tyckte passade bra i denna tråd.Så nära. Kul bild!
Den är SÅ brutal!Tysk traktor med knallrosa bälten
Snyggt!Så sjukt nöjd med min Merca, en av de snyggaste modeller de producerat i modern tid i min mening.
För i sommar är bilen klar. Fixad med ABC-systemet som krånglat (vanligt fel), nya hjul, sänkning, minimal spoiler fram, nytt 3" insug, 4-hjulsinställning. I vinter blir det det möjligen att försöka hitta lite extra effekt, dock finns det tyvärr inga billiga hk kvar att plocka ut, ny grill, ännu hårigare avgas ratt och försöka få ordning på stereon som behöver uppgraderas en aning.
/gustav
Tysk traktor med knallrosa bälten
Är det någon som har erfarenhet från Lexus lillasuv dvs. NX300H? Hur är den att leva med, körmässigt, hur upplevs kvalitén?
Jag åker runt i min 190 HK A5:a, men trött på manuell låda och sambon önskar en högre bil. Därav börjat snegla mot eventuella suv:ar.
Har åkt en del i nya Kia och trots att det tar emot måste jag erkänna att det är en väldigt prisvärd bil. Inte i närheten av tyska premium-märken i känsla, men söker du något som tar dig billigt från punkt A till B är det nog ett bra köp. Fri service ganska länge har jag för mig ocksåFunderar på köpa en ny "KIA Ceed sw" första privata bilköp. inte testkört än men tycker karossen är fin, vill ha automat och något man slipper mecka med.
Men är detta en bra bang for buck enligt er bilkunniga ? själv har jag bytt däck och fyllt på spolarvätska ett par ggr.
mvh
Funderar på köpa en ny "KIA Ceed sw" första privata bilköp. inte testkört än men tycker karossen är fin, vill ha automat och något man slipper mecka med.
Men är detta en bra bang for buck enligt er bilkunniga ? själv har jag bytt däck och fyllt på spolarvätska ett par ggr.
mvh
Funderar på köpa en ny "KIA Ceed sw" första privata bilköp. inte testkört än men tycker karossen är fin, vill ha automat och något man slipper mecka med.
mvh
Aldrig ägt en bil privat tidigare så tänkte börja lite lågt som första familjebil . Känns som en bilaffär sällan är något man går plus på . Så är mest intresserad av någon ny bil som inte kostar så mycket mer än 200k. Känns lagom för mig. Även om en BMW Audi eller Mercedes såklart lockar. Många kör ju Kia idag så tämöte höra mig för lite då ni verkar ha bättre koll än mig . Blir att provköra en till att börja med . Mvh
Jag tror att du kommer bli nöjd med KIA som en daglig transportör! Enligt mitt tyckte så har Kia gjort och gör fortfarande en imponernade resa, som innebär roligare design, bättre drivlinor och mer angenäma interiörer. Genom mitt jobb så har jag möjligheten att få prova mycket nya modeller som släpps. Bland annat hade jag förmånen att låna nya Kia Sportage ett par dagar och jag blev mycket imponerad. Den upplevedes mycket gedigen och välbyggd och jag tycker inte att prisskillnaden gentemot en motsvarande XC60 känns befogad, då det skiljer nästan 100 kalle till Kia´s fördel.
Många tillverkare har samma modeller men olika beteckningar i olika länder. Honda Jazz heter tex Honda F*tta i Japan. (No joke)Jag hade en Kia K5 (Optima i sverige) och jag älskade den.
Plastig som fan inuti, men bekväm och skön.
Dock något jag noterat. Kia Ceed existerar inte ens i KIAs hemland, Korea. Det är något europeiskt hittepå tror jag. Så Ceed har jag aldrig åkt, endast K5 som jag hade i 1 år. Mycket bra bil, skulle definitivt kunna tänka mig ha en sån hemma i Sverige.
Den skulle heta så, men dom insåg redan före lansering vad det betydde i Sverige så den lanserades i hemlandet som Honda fitMånga tillverkare har samma modeller men olika beteckningar i olika länder. Honda Jazz heter tex Honda F*tta i Japan. (No joke)
En skaplig tumregel är att du om du har bilen i tre år, sköter den väl och inte kör för jäkla långt så får du tillbaka hälften av det bilen kostade.Aldrig ägt en bil privat tidigare så tänkte börja lite lågt som första familjebil . Känns som en bilaffär sällan är något man går plus på . Så är mest intresserad av någon ny bil som inte kostar så mycket mer än 200k. Känns lagom för mig. Även om en BMW Audi eller Mercedes såklart lockar. Många kör ju Kia idag så tämöte höra mig för lite då ni verkar ha bättre koll än mig fast då lite exklusivexklusivare smak kanske hehe . Blir att provköra en till att börja med .
Edit. Jag hade tänkt mig en lite mer utrustad Kia med färddator och större motor m.m. @WiktorK Mvh
Så var det ja! Man minns bara det dråpliga iblandDen skulle heta så, men dom insåg redan före lansering vad det betydde i Sverige så den lanserades i hemlandet som Honda fit
Inte provat, men sett båda live och provsuttit. KÖP!Vad har panelen för intryck av nya s/v90?
Någon som provat?
Någon vettig fleetedition på vag?
S90'n är bedrövligt ful bakifrån, synd på en annars fin bil!Inte provat, men sett båda live och provsuttit. KÖP!
Många tillverkare har samma modeller men olika beteckningar i olika länder. Honda Jazz heter tex Honda F*tta i Japan. (No joke)
Sommarbilen framplockad och varmkörd, låt solen stråla!
Bilder på de vackra karosslinjerna!Sommarbilen framplockad och varmkörd, låt solen stråla!
Aldrig ägt en bil privat tidigare så tänkte börja lite lågt som första familjebil . Känns som en bilaffär sällan är något man går plus på . Så är mest intresserad av någon ny bil som inte kostar så mycket mer än 200k. Känns lagom för mig. Även om en BMW Audi eller Mercedes såklart lockar. Många kör ju Kia idag så tämöte höra mig för lite då ni verkar ha bättre koll än mig fast då lite exklusivexklusivare smak kanske hehe . Blir att provköra en till att börja med .
Edit. Jag hade tänkt mig en lite mer utrustad Kia med färddator och större motor m.m. @WiktorK Mvh