I hear you, just ja den svarta är metallic på den. Det är bra det, för en solidsvart lack blir repig så fort en tittar på den
Jag har kontakat säljare som har en inne, men den är för dyr för mig, ligger på drygt 640k efter rabatt. Det som är lite svårt att räkna på med en sån är restvärde, troligtvis kommer den ligga högre än 50% (spekulation ifrån min sida) så den verkliga kostnaden lär inte vara så hög. Förmånsvärdet sticker iväg något jävulskt ....
Vad har du för utrustning?
Jag har kontakat säljare som har en inne, men den är för dyr för mig, ligger på drygt 640k efter rabatt. Det som är lite svårt att räkna på med en sån är restvärde, troligtvis kommer den ligga högre än 50% (spekulation ifrån min sida) så den verkliga kostnaden lär inte vara så hög. Förmånsvärdet sticker iväg något jävulskt ....
Vad har du för utrustning?
Brilliant Sapphire Metallic, samma som 235:an. Det här var ju en färdigspecad bil som typ blev över, hade aldrig kunnat lösa det annars. Hade ju lovat mig själv att aldrig ha en svart bil igen.. men vafanM2 finns ju bara att få i fyra färger, svart-, grå- och blåmetallic och solid vit. Inredningsvalet är svart skinn med blåa sömmar, vill man ha något annat får man köpa något annat märke. Samma med fälgarna.